Foto bij All those secrets _12_

mwhahaa kikkers xP

*Sandra pov*
Je gaat met Brenda naar je biologieles. Je luistert maar half naar je vriendin die heel de tijd doorbabbelt.
"Vandaag gaan we in het lab werken!"zegt de leerkracht vrolijk wanneer jullie in de klas zijn.
Iedereen kreunt en zucht.
"Wat is er zo erg aan het lab?"vraag je aan Brenda terwijl jullie in een rij naar het lokaal ernaast gaan.
"Je zal wel zien."mompelt ze
"Ok. Iedereen gaat achter een kikker staan."zegt de leerkracht. Je gaat achter een bank staan en bekijkt het beest dat op een plankje legt. De leerkracht begint uit te leggen wat jullie moeten doen.
"Ze zijn toch dood?"vraagt een leerling.
"Ja natuurlijk."
'Dood of niet dood. No way dat ik aan die kikker kom.' Je kijkt vlug of er iemand naar je kijkt. Iedereen staart de leerkracht vol met afschuw aan. Sommigen zien al groen bij het idee. Je mompelt snel een paar woorden en sluit je ogen. Je hoort Brenda naast je een verwonderd geluid maken. Je opent je ogen. Je kikker staat klaar om van tafel te springen en die van de andere leerlingen draaien hun op hun rug. Ze gillen en rennen de klas uit, zonder uit te kijken of ze een kikker pletten of niet. Je gaat langzaam de klas uit. De kikkers springen alle kanten op. De leerlingen duwen elkaar om eerst buiten te geraken. Die van andere klassen die net voorbij liepen, blijven verstomd staan als ze de klas zien als gekken lopen met kikkers tussen hun voeten. Nick Jonas staat net naast de deur en kijkt onverschillig naar de kikkers. Het lijkt wel alsof het hem niet verwonderd dat zogezegde dode kikkers weer vol leven rondspringen. Hij kijkt op en je kruist zijn bruine ogen. Je ziet de beschuldiging in zijn ogen. Hij weet dat jij het gedaan hebt. Je schudt de gedachte uit je hoofd. 'Nee, hij kijkt gewoon zo.' zeg je in je eigen en loopt snel door. Je kijkt over je schouder en merkt dat hij je nakijkt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen