Foto bij All those secrets _13_

De trailer is verwijderd op Youtube door copyright.
Ysabelle weet niet echt door wat (we denken door de muziek), maar ze heeft Youtube wel tienduizend keer vervloekt toen ze er achter kwam.
Damn youtube!! :((

Die foto is geniaal xD

*Lies pov* Zaterdag
Je staat voor het huis van Kevin. Je kon je niet tegenhouden om het te vergelijken met de jouwe. 'Mijn is groter.' denk je en drukt dan op de deurbel. Een paar minuten later doet Joe de deur open.
"Voor wat is het?"vraagt hij, niet echt geïntereseerd in wat je gaat zeggen.
"Waaw. Was het niet te vermoeiend om de deur open te doen?"
Hij kijkt je schuin aan.
"Is Kevin hier?"vraag je dan met een lieve stem.
Joe draait zich om en gaat weg. "KEVIN! Tis voor u!"
Je gaat maar naar binnen. Kevin loopt de trappen af.
"Oh hey lies."
"Hello." Je kijkt even Joe na die naar de living sloft.
"Uh. Je hebt al mijn broer ontmoet."
"Het is moeilijk om hem te negeren. En hij zit op mijn school, Kevin."
"Ah ja juist ja." Kevin lacht wat. "Kom, we gaan naar boven."
Je volgt hem. Wanneer jullie voorbij Nicks kamer komen, kijk je eens vlug binnen. Overal liggen boeken met rare tekens op. Nick ligt op zijn bed, ogen gesloten en koptelefoon op.
"Gelooft Nick in magie?"vraag je.
"Ja. In paranormale gebeurtenissen en al die andere rotzooi."antwoordt kevin ongeïntereseerd en gaat zijn eigen kamer in. Tegenover die van zijn broer, lijkt die netjes. Misschien had ie opgeruimd omdat een meisje in zijn kamer ging komen. Hoe genant zou het wel niet zijn als ze een boxer van hem vindt. Je vecht je grijns tegen bij het idee.
"Hij lijkt me erg associaal. Is ie altijd zo geweest?"
"Nee.. Hij is zo sinds de dood van..." kevin stopt in het midden van zijn zin en draait zich van je weg. "Damn, ik heb mijn computer uitgezet! Het gaat uren nemen om hem weer op te starten."
"Is niet erg, we hebben tijd."lach je en gaat op zijn bed zitten.
Hij mompelt wat en begint aan zijn computer te prutsen.
"De dood van wie?"vraag je dan.
"Wat?"zegt hij afwezig, maar het is duidelijk dat hij je vraag wilt ontwijken.
"Na wiens dood is Nick associaal geworden?"dring je aan.
Kevin zucht en kijkt je aan. Zijn uitrdrukking droevig. "Ik.. Ik kan het je niet zeggen."
"Waarom?"
"Het is hier het verboden onderwerp."
"Waarom? Als je er over begint, krijgt ie een crisis ofzo?" spot je, maar kevin kijkt je serieus aan. "Ooh.. Sorry."
"Nee, het is niets. Je kon het niet weten." Hij draait zich weer naar zijn computer. Je knipt met je vingers en hij schiet aan.
"Ah! Eindelijk!"zucht Kevin en zet zich op zijn bureaustoel. Je lacht.

Reageer (4)

  • desperately

    spr
    verder
    x

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Haha x)
    Super!
    Snél Verder !!
    x3

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Wie heb ik nu weer vermoord? (duivel)
    Snél Verder :Y)

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderverderverder:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen