Foto bij 4.2

Oke, ten eerste:
HEEL ERG VEEL SORRY! Ik weet dat ik deze eerder had moeten plaatsten, maar ik deed het gewoon niet, wat ik zeer vreemd vind.
Oke, als je smoesjes wilt horen, ga je gang en lees ze, zo niet, skip dan naar Oke, nu serieus (staat ook dikgedrukt)
Mijn smoesjes:
-Op 1 januari heb ik geslapen tot half 3 's middags(ja, ik was echt geschokt)
-Ik had de afgelopen week toetsweek, dus ik heb vanaf 2 januari lopen leren daarvoor.
-Vooral voor scheikunde en natuurkunde, want ik wil naar het JCU(Junior College Utrecht), en dat is een soort van school waar je de bèta-vakken op hoger niveau krijgt, en ik vind die vakken heel erg leuk, en volgens mijn broer(die heeft daar op gezeten) is het daar heel erg leuk, dus vandaar dat ik extra mijn best voor scheikunde en natuurkunde moest doen.
-Natuurkunde ging trouwens heel erg goed(voor mensen die het iwllen weten, IK HEB EEN 8.5(ik liep letterlijk te schreeuwen door het huis, omdat ik dacht dat ik hem helemaal verpest had)
-Scheikunde ging voor m'n gevoel ook goed, maar ik weet het niet zeker, want ik heb het cijfer nog niet.
-Ook ben ik samen met mijn moeder helemaal verslaafd geraakt aan Gilmore Girls, en dat lopen we dus heel erg vaak te kijken...
Oke, dit was het wel, sorry voor het lange stukje...
Oke, nu serieus, sorry als je niet van kerst houdt, of dat je dit eigenlijk veel te laat vind voor een serie kerst-hoofdstukken, sorry, maar ik ga ze wel schrijven, want dit is een belangrijk punt in mijn verhaal:)

Ohja, sorry dat deze zo kort is, maar de volgende wordt langer, I PROMISE!
Anyways
HAVE FUN READING!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Louriox

    Verder! ;3

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Volgens mij is je voorwoord langer dan het hoofdstuk(cat)
    Reden om te schrijven; Nynke liep te zeuren:Y)

    Ah, dit heb ik gemist :') Heel lang gemist *hint* Jij schrijft echt nice(bloos)

    Omnomnom, ik weet geen reactie...

    Eigenlijk is dit ook al een reactie. Met veel enters:Y)

    Lekker vind ik op zich geen vreselijke reactie, zeker niet voor haar.
    Oeh, William(wbw)

    In ieder geval snel verder:Y)

    1 decennium geleden
  • katl1

    Snel verder!!!
    Love your story

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen