Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 17

Vanuit Shelly

Shelly Shelly Opstaan hoort ze haar moeder roepen. Ja kom al Mam roep ze terug. Gisteren was echt Leuk Met Dan hij was zo lief tegen haar kreeg ze maar net zo veel aandacht van Lucas dan ze van Danny kreeg zucht. Vandaag hadden ze weer school zwemmen ze zal zeker gaan slijlen als ze Lucas in zwembroek zal zien. Shelly ben je nu Klaar? roep haar moeder. Ja kom en in 2 minuten is Shelly onder. Trouwens Lucas belde vanmorgen zegt ze als Shelly De Keuken binnen komt. Waarom belde hij vroeg ze terwijl ze naar de koelkast liep om melk te pakken voor haar cornflacks. Hij zei dat je vandaag niet hem hoeft hoeft te wachten hij moest nog iets doen voor school. Oh Ok zei ze zonder te laten merken dat ze teleurgesteld was. Nou dan ga ik maar zeg ze als ze klaar is met haar ontbijt. Ok dag schat. Shelly fietsen naar school wat zal er zo belangerlijk zijn dat hij haar laat zitten vanochten misschien is het voor dat meisje waar hij verliefd op is volgens Danny merk hij ook aan Lucas dat hij verliefd is zucht. Shelly hoort ze een stem roepen. Snel draai ze zich om Danny!! hey zegt ze lachend als ze hem ziet. Hé fiets je Alleen ik dacht dat je normaal met Lucas samen fietste zegt Danny vergelijk. Ja normaal wel ja alleen hij had nog iets te doen voor school Zegt ze terug. Oh en is dat zo belangerijk dat hij jou daarvoor alleen laat zegt Danny. Weet niet Zeg ze terug. Trouwens ik zie al uit naar gym hoort ze Danny zeggen. Hoezo vraag ze aan hem. Gewoon Dsn kan ik jou een bikini zie zegt hij terwijl ze bij school stoppen. Dat is niks bezonder hoor zegt ze tewijl ze voelt dat ze rood word. Je bloos helemaal sorry had ik niet moet zeggen vergeet het maar ook maar ik vind je gewoon schattig maar zie je zo wel en hij zoent haar op haar wang voor hij de school naar binnen rent. Wow hij is zo Lief ze voel gewoon dat ze helemaal rood wordt. Snel gaat ze ook naar binnen. Net voor de Tweede bel komt Lucas binnen. Wat zag hij er leuk uit met zijn haar door de war . Hey zegt ze als hij naast haar komt zitten. Hey zegt Lucas tewijl hij lachten naar haar kijkt. Na de eerste 2 Lessen in de Pauze . Waarom was je zo laat vandaag volgens mijn moeder had je nog dingen te doen wat heb je eigenlijk vanmorgen vraag ze hem dus maar. word vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen