Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 19

Van uit Shelly(Roze) en Lucas (Blauw)

SHELLY!! hoort ze iemand roep die achter haar aan komt . Ja infomeerde ze dus maar Oh Jij ben het Dan zegt ze lachend. Ja ik ben het zei danny dus Ook op weg naar de aula vroeg hij verder. Ja Klopt mag ik met jou mee liften vroeg ze hem dus. Ja Spring maar zei Danny tewijl hij naar voren buigt. als ze zit. haha rondje om het school plein lacht ze . Wat jij wil zegt Danny. jeuuuh zegt Shelly als ze in de Aula aan komen. O nee het daar komt Lucas aan dalijk denkt hij nog dat ze Danny leuk vind ja maar ze vond dan leuk maar niet op die manier. Hey Shelly, Danny zegt Lucas. Hey Lucas zegt ze te gelijk me Danny Terug.[Ze lijk wel een stel denk hij misschien moest hij dat voor de grap zeggen als Shelly raar reageert weet hij zeker dat hij nog een kans maakt. Hey Jullie lijken we een stel zegt Hij dus maar. ik moet nog naar de bieb zegt Shelly en weg is ze. Waarom zei je dat nou zeg Danny gekwets tegen hem. Gewoon het was goed bedoel hoor zegt Hij Jullie lijken wel een stel en volgens mij kon Shelly haar ogen niet van je afhouden daar net met gym zegt hij dus maar om Danny te vrienden te houden. Echt serieus? zegt Danny blozend. Ja ECHT! ander zegt ik dat toch niet zegt hij dus maar. Ok dan zal het wel waar zijn kun je niet infomeren of ze een keer met me uit wil vraag Danny hem. Uhm als hij niet Ja zegt wilt Danny zeker waarom niet en als hij ja zegt kan hij Shelly wel vergeten want hij weet zeker dat ze Danny Ook wel leuk vind. Ja of Nee Lucas luister je wel zegt Danny tegen hem. Uh ja ik Luister Ok ik Kan het wel vragen. Bedankt zeg je me het naar de pauze of wil of niet ik dan ga ik nu lunchen ze je zo wel en weg is Danny. Hij loop naar de bieb op school raar genoeg is Shelly daar niet. Hij loopt naar het muziek lokaal daar is Shelly ook heel vaak en Ja hoor hij er aan komt ziet hij Shelly. Hey Shelly zegt hij dus als hij het lokaal binnen loop maar Shelly reageert niet. Shelly en hij gaat naast haar zitten is er iets.[pink]Waarom is hij hier heen gekomen. Hoi zegt ze dus maar. Dus je kun nog praten je boek kunnen vinden in de bieb vraag Lucas Aan haar. Ja hoor trouwens heb jij lunch bij je vraag ze hem. Ja hoezo ben je die van jou weer eens vergeten vraag Lucas. Uh ja idd mag ik wat van Jou. Lijk me geen goed idee ik heb restje vandaag maar hier haal hier maar wat van en Lucas geeft haar een briefje van €5,-.Dankje zegt ze en ze knuffelt hem oh hij is lekker warm.Ik ga zegt ze als ze hem los laat. Snel rent ze naar de Aula. Boem oeps nu rent ze al weer tegen iemand aan oh het is Dan. Sorry alles wel goed met je hoort ze Danny dus zeggen tewijl hij zijn hand naar haar uit steekt om haar om hoog te trekken. Ja hoor zegt ze terwijl ze in tussen weer staat maar ik ga Lunch halen zegt ze terwijl ze naar de Etensbalie loopt. Ze haal macaronie met Kaas en wil de aula uit lopen als Danny weer voor haar staat en haar vraag waar ze heen gaat. Naar het Muziek lokaal Lucas is daar op mij aan het wachten zegt ze wil je anders mee vraag ze er achter aan. Ja Leuk zegt Danny. 3 minuten lopen ze Samen het muziek lokaal in [/pink]Word vervolgd..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen