Foto bij twee paarden

Twee paarden staan op stal en ze zijn beste vrienden sinds geboorte. Ze hebben geen moeders meer maar ze hebben elkaar en ze zijn niet ongelukkig. De man die ze gekocht heeft ging bij ze kijken. Hij heet Chris. Chris kijkt of alles goed gaat en het gaat goed met de paarden. Hij doet alles goed op slot en gaat naar huis toe. Thuis gekomen zet hij de T.V aan en kijkt naar het nieuws. Hij ziet op het nieuws dat het morgenavond gaat stormen. Hij zet de T.V en gaat naar bed toe. De volgende morgen gaat Chris naar de stal en laat de paarden uit de stal. Hij geeft hun eten en drinken en gaat terug naar huis om zelf te eten. Ondertussen is de avond aangebroken en begint het te stormen. Chris gaat snel terug naar de stal en zet de paarden op stal. Daarna vlucht hij terug naar huis toe en hoopt dat het goed gaat met de paarden. Ondertussen in de stallen zijn de paarden heel erg bang en voelde dat er onraad is. Dan is er een flits met daarna donder. De paarden werden nog banger en trappen tegen de staldeur aan. Doordat ze dat doen breekt de deur doormidden en breken ze vrij. Later zien ze dat ze op tijd vrij hebben gebroken want de stal is kapot. Maar er is nog een donderklap en ze gaan onder de brug staan. De volgende dag gaat Chris naar de stal toe en zag dat de stal kapot en leeg was. Hij volgt de hoefsporen van de paarden en vind ze onder de brug. Hij zorgt ervoor dat de paarden veilig onder een boom staan en bouwt de stal opnieuw op. Daarna kunnen de paarden weer terug in de stal en leefde ze weer lang en gelukkig met zijn drieën.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen