Foto bij Guys watch out.

Nieuwee ^^

' The yellow flash hé ,een kijken wat jij en je team allemaal kunnen,kohan kom hier 'zegt de blauwe man.Ik weet al wie het is ,het is de missing nin kisame Hoshigaki ,een van de zeven zwaardvechters van de mist.'Wie is dit ?'vraagt obito.' het is missing nin kisame Hoshigaki ,een van de zeven zwaardvechters van de mist'Zeg ik koeltjes.Minato kijkt me goedkeurend aan.Kohan loopt naar kisame toe.' Ik niet echt hulp nodig ,dit was gewoon eenval om The yellow flash te vangen'zet ze gemeen.Ineens vliegen er allemaal papiertjes op ons af,ik gebruik een vuurjutsu en verbrand ze allemaal.' Goededaan blair,iedereen ga achteruit akatsuki is gevaarlijk'zegt hij tegen ons.Ineens verschijnen er weer allemaal papiertjes en ze snijden allemaal in onze lichamen,als het zicht weer goed is ,is kohan weg en staat alleen kisameer nog.Obito rent dom genoeg op hem af,Minato gaat hem zo snel mogelijk achterna,als obito voor kisame staat en kisame hem wilt raken met z'n zwaard ,springt mintao bovenop obito en krijgt alles op zich.Ik kijk naar kakashi die verstijfd staat,ik moet iets doen ,ik moet die jutsu gebruiken ookal heeft minato het verboden.

-Flashback-
'Obito ,blair nu zijn jullie tegen elkaar'zegt minato ,zodra hij het startsijn geeft ,vliegt obito op me af,ik concentreer me ,m'n haren wappere terwijl er geen wind is en ik krijg een paars achtige gloed om me heen en in m'n ogen,ik til obito op in de luch zonder iets te doen,en gooi hem op de grond.Ik zak op m'n knieen en val flauw.Als ik wakker word kijk ik recht in de ogen van minato,ik ga rechtop zitten en hoest wat.' Blair ,gebruik die jutsu nooit meer het kan je fataal worden ,het vraagt teveel druk aan je zenuwstelsel in je hersens en ze kunne knappen'zegt minato kalmpjes tegen me.' GODDAMNIT,weetje hoeveel mense ik hiermee zou kunne beheersen'zeg ik licht geraakt.-End flashback-

Ík concentreer me op kisame en laat hem stoppen met z'n 2de aanval,m'n haar zwaait in de lucht en m'n ogen gloeien paars.' MINATO OBITO GET OUT OF THERE'gil ik,minato kijkt me aan en springt met obito achter me.Ik stopt me de jutsu en val op m'n knieen ik adem zwaar en hoest wat bloed uit.'Blair gaat het ?'vraagt minato me bezorgt.'Jah minato-sensei ,houdt u maar bezig met kisame'zeg ik rustig.Ik houdt een valse schijn op aangezien ik veel pijn van binne voel.Obito helpt me rechtop en ik kijk hem glimlachend aan.' Zozo,je kunt er wel wat van,de geheime oogjutsu sterker dan sharingan byakugan en rinnegan'zegt kisame.Ik kijk hem verwonderd aan en denk aan de dingen die ik kan doen,ineens krijg ik een erge steek in m'n borst en val ik op de grond.' Maar je moet het wel aankunnen hé 'zeg hij droog,na een tijdje hoor ik niemandt meer en wordt het zwart voor m'n ogen.

obito pov;
Blair zakt langzaam ineens en sluit haar ogen.Kisame zit dom te grijnzen wat me heel kwaad maakt,maar voordat ik op hem af kan rennen doet minato het al,hij is zo snel dat kisame het amper merkt,hij wordt langzaam verslagen door kisame,kisame verdwijnt nog op het laatste moment.Hij rent naar blair toe en voelt de pols'Wat is er met haar?'vragen ik en kakashi in koor.Ineens maakt ze haar ogen open en gaat ze rechtop zitten.' Blair doe dat nooit meer'zegt minato kwaad.Ze kijkt hem droevig aan,' Maar ik wilde jullie redden'zegt ze zielig.'Train me er alsjeblieft in,weetje hoe sterk ik kan worden,het boeit me niet als ik af en toe pijn moet leiden'zegt ze serieus tegen minato.hij knikt en zucht ' Goed,maar als jou lichaam niet wilt meewerken kap ik ermee'zegt hij koeltjes.Ik knikt en minato tilt haar op z'n rug ,we rennen richting konohana en kakashi zegt niks.' tong verloren ?'vraag ik aan hem.Hij kijkt me dom aan en zucht 'Zie je wat je hebt aangedaan met je ' meteen op de vijand afvliegen''vraagt hij me koeltjes.Ik kijk hem kwaad aan en zeg niks meer,minato brengt blair naar huis en ik ga ook naar huis toe,kakashi is daisy tegen het lijf gelopen.


kakashi pov;
Wat een kut missie ik zie daisy en zwaai naar der ,eig kan ik wel wat gezeldschap gebruiken.'Jo dais ga je mee ramen eten ?'vraag ik haar ze knikt en loopt blozend naast me.' Hoe was je missie kakashi ?'vraagt ze me.' Klote het was een val van akatsuki en blair en minato zijn gewond geraakt'zeg ik koel.' Is blair er gewond ?'vraagt ze me bezorgt.Ik probeer haar gerust te stellen en sla m'n armen om haar heen' Nee,ze is alleen nu een beejte moe'zeg ik kalm ze leg haar gezicht in m'n nek en zucht liefjes.Ik wrijf door der haren en trek haar mee om wat te gaan eten.

Reageer (2)

  • MILKAA

    Het is afentoe heel irritant dat je de zin niet goed afmaakt maar voorde rest..LEUK

    1 decennium geleden
  • Caged

    O_O sterker dan rinnegan o_O
    WOOOOW O_O
    GAAF XD
    oh myn god kakashiiii :3
    sorry fangirlactie xD
    komt allemaaaal wel goed
    verder verder verder verder
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen