Yara

Dublin

"Susanne, zwanger?" vraag ik verbaast aan Niall, "Hoe lang al?". "Dat weten we niet" zei Niall. Hij stond bij het raam en keek naar buiten. Misschien was het dan nu de tijd om het aan Niall te vertellen. Ik keek naar Niall. "Niall?" vroeg ik zacht. Niall draaide zich naar me toe. Ik zag de tranen in zijn ogen. Misschien kon ik maar beter nog wachten met het hem te zeggen. "Wat is er Yara" vroeg hij. Zijn gezicht veranderde toen hij mijn naam uitsprak. "Ik,uh.... wilde gewoon weten of het wel goed met je ging" bracht ik stotterend uit. Niall liep naar me toe en maakte mijn hand. Zijn hand voelde warm aan. "Yara?" vroeg Niall nog zachter dan eerst. "Ja" zei ik zachtjes terug. "Ik hou van je Yara" Zei Niall en zijn mond kwam even later zacht op de meine. De zoen was zacht en voorzichtig. Toen de zoen afwas gelopen keek Niall me aan. Ik drukte mijn lippen weer tegen de zijne. Toen werd er op de deur geklopt en de zoen was verbroken. Niall liep weer naar het raam en ik zakte neer op het bed. De deur ging open en Roos stond in de deur opening. "Zo jullie zijn ook vrolijk" zei ze en ze straalde helemaal. "Wat heb je gedaan" vraag ik verbaast."Ik heb uit Esther gekregen naar welke school we gaan" zei Roos blij. Ik zuchtte, 'school' dacht ik bij me zelf. Ik keek Roos vragend aan. "Je komt er nog wel achter" zei Roos en liep lachend de kamer weer uit. Ik gooide de deur achter haar dicht en draaide me weer om. Niall stond nog steeds bij het raam. Ik liep naar Niall toe en sloeg mijn armen om hem heen. "Ik hou ook van jou Niall" fluisterde ik in zijn oor.


een minni hoofdstukje.
maar ja hoe gaat verder tussen Yara en Niall??
xoxo(K)

Reageer (4)

  • YaraHoran

    wauw super mooi ^^

    nu wil ik zelf ook weten hoe het verder gaat ;o
    maar echt super mooi <3

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Yara wat wou je zeggen? Daar ben ik nu echt nieuwsgierig naar en nee Roos het is niet lief dat je mij nieuwsgierig maakt haha.:p maar snel verder!<3

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Liefde (H)

    Verder...

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    OELALALA (hoera)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen