Foto bij 061

YES! Ik heb een gif boven mijn hoofdstuk (hoera) haha

Niall POV
Het is de ochtend van het vertrek. Over een goed uur staat de tourbus hier. Al onze koffers staan al buiten en ik geniet van mijn laatste tijd met Angela. Ik pak haar hand en neem haar mee naar de tuin. Daar ga ik zitten in de grote schommelbank en ik trek haar op mijn schoot. Ze draait een kwartslag, zodat haar rug bij mijn linkerarm zit. Met mijn linkerarm hou ik haar lichtjes vast en met mijn rechterhand pak ik haar kin vast. Ik draai haar hoofd naar mij toe en druk haar lippen op de mijne. Gretig kust ze terug en haar handen verdwijnen in mijn haar. Er bestaat niks anders meer op de wereld dan alleen wij twee. Mijn hart bonst drie keer zo snel als normaal.
Uur later
Ik hoor getoeter. ‘’De tourbus is er,’’ zeg ik. Het verdriet klinkt in mijn stem. Zwijgend staat Angela op en we lopen hand in hand naar de voortuin. Liam zit al in de bus, terwijl de andere drie met hun vriendinnetjes staan. Ik zie aan ze dat ze het net zo moeilijk hebben als ons. ‘’Ik ga je zo erg missen hè,’’ zeg ik terwijl ik probeer de brok in mijn keel weg te slikken. ‘’Ik jou ook.’’ De tranen staan in haar ogen. Ik trek haar in een dikke Niall-knuffel en druk nog een laatste kus op haar lippen. Vervolgens loop ik naar de deur van de bus en zwaai nog een keer naar haar. Ze werpt me een kushandje en ik doe alsof ik hem pak en druk hem op mijn hart. De rest staat al voor het raam, klaar om iedereen uit te zwaaien. Ik zie de tranen in Harry’s ogen staan en ook Zayn heeft het moeilijk. Louis probeert vrolijk te doen, maar ik zie dat hij Eleanor gaat missen. De bus begint te rijden en ik zwaai nog een laatste keer naar mijn meisje. Verslagen laat ik me op de bank vallen. Zayn en Harry zijn druk aan het sms’en. Liam zorgt ervoor dat alles goed gaat en Louis zit voor zich uit te staren. Dan voel ik mijn telefoon in mijn broekzak trillen. Snel vis ik hem eruit en een glimlach verschijnt op mijn gezicht als haar naam zie staan. I miss you already like crazy. 3 months is such a long time. Love you with all my heart. X Ik slik even en besef me dan dat ik haar ook al mis. We hebben elkaar een paar minuten geleden nog gezien en ik mis haar nu al weer. Dat gaat nog wat worden. Ik stuur een sms’je terug en doe mijn telefoon weer in mijn broekzak. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik pak een zak chips en ga bij Louis zitten. Louis grinnikt als hij ziet dat ik alweer chips aan het eten ben. ‘’Wat nou? Ik heb gewoon zin in chips,’’ zeg ik als ik mijn mond leeg heb. ‘’Wanneer heb jij dat nou niet Nialler,’’ zegt Louis plagend. Ik haal mijn schouders op en pak nog een hand vol chips.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen