Foto bij Twenty-one

*Harry Styles

Toen de fles op Zoey uitkwam voelde ik me een beetje opgelaten vanbinnen.
Ik keek vanuit mijn ooghoeken naar Liam maar hij keek ook naar haar.
'Zoey?' vroeg Louis plotseling toen ze nog steeds niet gereageerd had.
'Oh, juist!' Ze keek me recht in de ogen en we gingen rechtstaan.
Ik boog me langzaam voorover en drukte mijn lippen zachtjes op de hare. Ze spande zich even op maar relaxte na een paar seconden wat meer.
Ze kuste me zelfs terug. Het voelde erg natuurlijk en goed aan.
Ze was absoluut niet slecht. Ik ging er helemaal in op en voelde hoe alles om me heen vervaagde.
Dit was geen normale kus die normaal voorkwam in flesje draaien, dan zou het al gedaan zijn. Ik vroeg me af?
Zachtjes aaide ik met mijn tong haar onderlip. Ze spande zich even weer op en ik was net van plan om er snel mee te stoppen toen ze haar mond voorzichtig opende.
Louis floot hard tussen zijn vingers en de rest begon te joelen maar ik hechtte er geen belang aan.
Ik genoot met volle teugen van de kus toen Zoey plotseling haar armen rond mijn hals sloeg.
Ze voelden zacht en warm aan en mijn huid begon aangenaam te tintelen.
Ik trok haar voorzichtig een beetje dichter bij me. Dit was fantastisch. Voor herhaling vatbaar.
Plotseling verkrampte Zoey en rukte ze haar lippen weg. Verbaasd opende ik mijn ogen.
Wat was er?
Ze keek me een schuldig aan en ging snel terug zitten alsof er niets gebeurd was. Ze keek nerveus naar de mensen om haar heen en wachtte even in stilte.
'Ik... moet naar het toilet.' mompelde ze hees.
Ze wurmde zich door iedereen heen en liep weg. Ik voelde me hol worden vanbinnen. Wat had ik mis gedaan? Had ik het misschien toch te ver gedreven en vond ze het niet leuk? Voelde ze zich niet goed? Of was er iets anders?
'Goed gedaan, casanova!' grinnikte Niall plotseling. Hij klopte me op mijn rug en daarna was het gesprek terug op gang. iedereen begon weer opgewonden te praten en te lachen. iedereen behalve ik.
Ik keek op naar de rest. Niall, Louis en Zayn zaten met een brede grijns op hun stoel maar Liam keek een beetje gepikeerd naar zijn schoenen.
Was ze daarom weggelopen? Om Liam? Of... Ik kon mezelf opeens wel voor mijn hoofd slaan. Ze had een vriendje! Natuurlijk vond ze het niet leuk dat ik haar opeens een tongzoen gaf! Ik keek in gedachten verzonken naar mijn handen.
Maar toch... Ze had me teruggezoend! Misschien moest ik naar haar toe gaan, of wachten tot ze zelf terugkwam.
Ik kwam terug naar de bewoonde wereld toen Mell plotseling mijn arm vaspakte terwijl ze hard lachte om een opmerking van een blond meisje.
Verder zei ze niets en keek ze me gewoon aan.
'Wat is er?' vroeg ze na een tijde toen ik nog niets gezegd haad.
'Niets hoor.' loog ik.

Reageer (1)

  • ColdCoffee

    Oehh! Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen