Foto bij 15.1 || Epiloog

Diamond Campbell.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • WhiteShadows

    neeeeee nu al uit! (H) I love your story!(flower)

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Heel mooi verhaal

    1 decennium geleden
  • salvatorelke

    Heel leuk einde !! <3

    1 decennium geleden
  • Protocion

    Nogmaals helemaal uitgelezen Yanou dooor deze verhaal is er een prachtige band ontstaan tussen jou en mij.

    1 decennium geleden
  • Protocion

    Nu begin ik pas met een lange reactie te plaatsen.
    Schat, ik ben zowat met deze verhaal 'opgegroeid'.
    Dit is ook mijn eerste verhaal van One Direction die ik helemaal uitlas & met plezier.
    Elke dag stond ik heel vroeg op voor school, ik starte mijn computer en keek snel of je geen oofdstuk had geactiveerd.
    Ik ben 5 kéér te laat gekomen door snel een paar hoofdstukjes te lezen.
    Diamond/Valerie was op het begin een enorme bitch.
    Maar toen wisten de lezers nog niet waarom ze zo was.
    Dat heeft alles leuker en spannender gemaakt.
    Eerlijk moet ik toegeven dat ik elke avond je gverhaal nog eens aan het overlopen was alleen verbeelde ik me dat ik Diamond was.
    Jij , ja jij Yanou bent een geweldige schrijfster -ben je nog steeds.-
    Ik weet zeker dat ij het leuk vond om voor deze verhaal te schrijven.
    Want dat deden de lezers -ik toch - in ieder geval wel.
    Ik zou nu heel graag je titel willen gebruiken en schreeuwen : Don't tell e it's the end ! Maar aan elke geweldige verhaal komt jammer genoeg een einde.
    Ik hoop echt dat je een vervolg maakt want dan las ik het heel graag.
    Kusje kusje knuffel kusje knuffel knuffel.
    Van mij

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen