Foto bij Deel 019

Bijna bij deel 20 !

Ik voel hoe Tom zachtjes over mijn hand wrijft, ik word helemaal warm van binnen. Ik probeer mezelf op de film te concerteren, maar dat lukt niet echt. “Een hele klein zucht verlaat mijn mond en ik kijk snel even naar Tom, ik zie hem blozen! Zachtjes begin ik wat dichter naar Tom te schuiven, ik hoop stiekem dat hij het wel merkt, ik moet zijn aandacht krijgen. Express begin ik even te hoesten, al snel kijkt Tom naar mijn, gaat het? Ik knik lichtjes, jaja het gaat prima ik verslikte mezelf in een stukje chips, ik zie dat Tom knikt en een lieve glimlach geeft. “Meteen richt Tom zichzelf weer op de televisie, een kleine zucht verlaat mijn mond, hoe krijg ik zijn aandacht een kleine zucht verlaat mijn mond en richt mezelf dan ook maar weer op de televisie.

“Even schrik ik als ik een hand op mijn schouder voel, snel kijk ik op en kijk in het lieve gezicht van Tom, een enorme lieve glimlach staat op zijn gezicht. Ik weet meteen niets meer te zeggen en laat alles over aan hem. Ik voel hoe hij voorzichtig een plukje haar voor mijn ogen weghaalt en achter mijn oor stopt, voorzichtig glimlach ik iets en kijk hem recht aan in zijn mooie bruine ogen. Zachtjes slik ik even en weet niet wat ik moet doen! Ik voel dat Tom zijn hand op mijn wang rusten, ik voel mezelf helemaal warm worden van binnen. Een kleine blos ontstaat er op mijn wangen, ook zie ik Tom zijn wangen rood worden. “Meteen zet ik een glimlach op mijn gezicht en kijk hem lief aan

“Nu moet ik zeker weten niet dom gaan doen, en wat ik al helemaal niet moet doen is ontkennen dat ik hem leuk vind, want ik vind hem helemaal geweldig! Al snel word ik uit mijn gedachten gehaald door een klein kusje op mijn wang, zijn lippen komen steeds dichter bij mijn lippen. Ik voel hoe hij zachtjes een likje over mijn lippen geeft. ‘Ik voel mezelf helemaal warm worden van binnen. Ik voel hoe Tom zijn mond de leiding over mijn neemt, zachtjes open ik mijn mond voorzichtig al snel voel ik Tom zijn tong met mijn tong spelen. Deze jongen is echt helemaal geweldig, waarom doe ik dan zo nep, waarom ontken ik alles! Een kleine zucht verlaat mijn mond, en laat zachtjes Tom zijn lippen los. Ik zie teleurstelling in zijn ogen, al snel kijk ik naar beneden en zucht alweer. “Tom ik denk , uhm ja ik denk dat ik je niet echt leuk vind. Ik kan me zelf nu wel voor mijn kop slaan. Snel sta ik op en loop het huis, wat ben ik stom geweest! “Waarom heb ik dit nou gezegd, ik ben hopeloos verliefd op die knul!

Reageer (1)

  • XhumAnLIENx

    Ahh Man, nu heeft ze het volledig verpest! Wat doet ze in godsnaam???? (N)(N) Beste vriendin verstaat het plaatje half... Misschien is ze bang om zich te binden(A)(A) Haha Ga je snel verder,?xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen