wat van de vorigen en srry dat het zolang duurde ik heb het druk gehad met mijn anderen serie:
kijkt of je een mailtje hebt en ja hoor van Tom hij schrijft ( in het engels ): hooi sjatje van me het was weer een leuke daag met jou .^^ ik wil het vaker doen (had je ook niet anders verwacht en begint te lachen toen je het las) ik zie je over twee dagen weer ( en je dacht shit ik kan niet ik heb huisarrest) dus doei doei -xxx- -xxx- (K)(K)(K)(K)(K)(K) hvj hvj hvj hvj. je klikt meteen op beantwoorden en begint: eey sjatje ik kan niet de hele week niet want toen ik naar huis re ben ik nog langs Nana gegaan en toen ben ik te laat thuis gekomen en nu heb ik huisarrest dus kan ik niet naar de disco met jullie srry (K) doei doei doei –xxx- -xxx- -xxx-(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K) hvj hvj hvj hvj hvj hvj. en je sluit hotmail en dan ga je ff kijken op (duh) quizlet:P en een paar quize doen m.o.a. : ...;...* Rozen en Tokio hotel *...;... en zweinstein Love (deze quize bestaan en vooral de eerste moet je doen).

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Evalien

    NIet stoppen Ö

    1 decennium geleden
  • THExQUEEN

    volgende
    xXx queen

    1 decennium geleden
  • dark11angel

    ooeh wat gaan ze doen next plz

    (K)Nyuu(K)

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    snel verder

    1 decennium geleden
  • mOoNx

    snel verder

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen