nieuwe

Teller pov;

‘‘..en met trots open ik nu de officiële Konoha midgetgolfbaan. Ofzoiets.’’ Tsunade keek naar Shizune en vroeg toen: ‘‘Zo open je toch van die nieuwe dingen?’’
Shizune zuchtte en knikte toe, en vroeg zichzelf af waarom ze in ’s hemelsnaam haar neven Bert en Ernie had uitgenodigd. Eerlijk gezegd wist ze het zelf ook niet echt meer, behalve dan dat het met midgetgolf te maken had gehad.
Ze zuchtte opnieuw toen ze de juichende menigte zag en begaf zich toen naar de Hokage Tower, om van een kop koffie te genieten. Of eigenlijk gewoon omdat het lekker was. In ieder geval één van die twee.
Als ze de werkelijke grote van de menigte had gezien (die zij zag was op schaal gemaakt, anders paste het niet), had ze óf gedacht dat iedereen gek was geworden, óf.. nou ja, eigenlijk was er geen andere optie. Eén keer in de twee jaar midgetgolfen, oké, dat ging nog, maar vijfentwintig per dag was toch een beetje overdreven. Dat besloot Shizune toen ze naar buiten keek met een kop koffie in de ene hand en de Konoha News Paper in de ander.

De dag erna ging tsunade bij de midgetgolfbaan kijken en zag ze niemandt staan,ze vroeg zich af waar iedereen was,ze liep door konohana en zag bijna niemandt buiten.ze klopte bij naruto aan,die pas na 5 minuten openmaakte'waarom golf je niet ,naruto?'vroeg ze gestresst.' Golven is uit gamen in helemaal in ,wil je weggaan in ben online tegen sasuke en itachi aant gamen en wil niet verliezen ,doei'zegt naruto onbeleeft tegen tsunade ,terwijl hij de deur in haar gezicht dichtgooi.Tsunade krijgt een woede aanval en slaat wat bomen kapot.' GODVERDOMME HEB IK EEEN GOLFBAAN OF WHATEVER LATEN MAKEN DOET NIEMANDT HET MEER'gilt ze kwaad,ze komt stampend het kantoor in en shizune kijkt haar nerveus aan.'Tsunade sama ,ik eeh mag ik een dag vakantie ?'vraagt ze tsunade nerveus.ze zucht en knikt ja.Shizune rent blij het kantoor uit en gaat naar huis waar ze haar game-controller pakt en begint te gamen tegen deidara van akatsuki en ze maakt het zwaar in...' YEAH IK HEB GEWONNE KOM MAAR HIER MET DIE PORN VIDEO'S VAN ITACHII GHEEHEH'schreeuwt ze blij.

Reageer (2)

  • ankaietje

    ik zou die porn videos ook wel eens willen zien ^^... grappig...

    1 decennium geleden
  • animevampire

    whawha kom ni mer bij xD
    de melige kant van konoha, zo zie je er weinig;)
    xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen