Foto bij 001 - Newcomer

Niall POV
Met handen in mijn zakken loop ik als een nieuweling de school binnen. De school is 10x groter dan waar ik eerst op zat. Ik loop snel naar de klas waar ik mijn eerste les krijg. Gelukkig ben ik de weg niet kwijt geraakt, maar ik ben wel te laat. Als ik binnen kom dan zie ik iedereen naar mij staren. Ik loop door naar de docent. De docent staat op en zegt: '' Nou, ik denk dat jij Niall James Horan bent?'' ''Ja '' zeg ik snel. De docent wijst de plaats aan waar ik kan gaan zitten. Ik loop er natoe en ga zitten.

Liam POV
Argwanend keek ik naar de jongen die dus Niall heette. Ik scheurde een papiertje in stukken. Ik pakte een stuk en schreef er wat op. '' Jij gaat spijt krijgen van dat je hier op school gekomen bent.'' Ik maak er een prop van en gooi het naar de jongen. Ik wacht tot hij het briefje heeft opengemaakt. Ik moest hard lachen om zijn reactie. ''Liam James Payne, je mag je meteen melden bij de rector.' Ik sta op en loop al naar de deur. Alles beter om bij dat mens te zijn. En no way dat ik me ga melden bij de rector, zij zoekt het maar uit.

Reageer (8)

  • GoodNightsz

    wrm schrijf je de text bij inleiding??

    1 decennium geleden
  • TOMMOFFICIAL

    (H)

    1 decennium geleden
  • kickassgirl

    Abo erbij. Snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • Nicolaix15

    haha dit is wel omgekeerde wereld,
    Liam werd vroeger gepest ( echt zielig :( )
    maar dat terzijde, leuk verhaal :)
    ik hoop dat je snel verder gaat (flower)

    Xx

    1 decennium geleden
  • oordopje

    vederr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen