Foto bij Chapter 016

Don't you guys think Niall is beautiful?
Hij vind zichzelf lelijk, zo sneu, ik las laatst iets dat hij wou stoppen omdat hij reactie's kreeg van; Met een beugel ben je toch niet knapper.
Knapper dan Louis,Zayn,Harry en Liam zou je nooit worden zegggen ze.
Nou denkt hij er serieus overna om te stoppen? Ik vind het zo zielig voor hem. Echt hij is so pretteh :3
OHJA, ik ben slecht voor jullie geweest, dus worden jullie overladen met stukjes!


Nialler James Horan.

Lauren zit nu nog steeds op mijn schoot en eigenlijk wil ik haar er niet vanaf hebben. De afgelopen uurtjes heb ik haar beter kunnen leren kennen.
Bijvoorbeeld dat ze niet veel op het internet zit of tv kijkt.
Dus ik vond het eigenlijk een wonder dat ze One Direction wel kent.
Het voelt zo vertrouwd, maar tegelijkertijd ook zó verkeerd.
Ik heb altijd gezegd dat ik wil wachten op de juiste.
'Niall?' zegt ze zo voorzichtig. Net alsof ik straks in een keer weg ben, wat waarschijnlijk toch niet gaat gebeuren want we zitten namelijk vast. Yes, what's up lauren? vraag ik.
'What made you think that I was a crazy fan' vraagt ze grijzend.
Oke ze grijnst , dus het betekend waarschijnlijk dat ze niet boos is.
Maar je weet het maar nooit. Ik voel mezelf rood worden, hoe kan het ook anders? Ik had haar zo verkeerd ingeschat.
Well, when we all were together, one fan once asked Harry if she could lick his eyeball, It can't be weirder like that, and so I thought that you were a crazy fan' zeg ik tegen haar alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ja het klinkt raar maar het is toch echt zo.
'Gross, jikes, it sounds so gross' zegt ze. Het valt me mee dat ze nog niet moet kokhalzen. Zo vies kijkt ze. Ik bedoel het is goor maar het valt echt wel mee, het blijkt maar hoe loyaal zijn.
'It is, but how weird it sounds it is just a little piece of their loyalty ya know' antwoord ik.
Ze kijkt me aan alsof ik gek ben, tja, ik meen het.
'So and what did he said?' gniffelde ze, ik wist het!
Ze vind het ook wel grappig. He was flabbergasted, and he didn't say a thing, until the bodyguard said to the girl that she had to go zeg ik schouderophalend. Ik had er eigenlijk wel genoeg van om over hun te praten, het was nog te vers. Ik mis ze nog altijd, ze zijn echt allemaal 1 voor 1 bijzonder, vooral Louis met zijn carrotobsessie.
Nouja , ze zijn allemaal bijzonder. 'What is Harry's surname? If you don't mind me asking' vroeg ze. Volgens mij had ze het door.
'It's Styles, Harry Styles' quotte ik Harry's zin.
Ik zag het in haar ogen, ze kent hem.
Ik zweer het je.

Reageer (2)

  • Spartan

    Niall is prachtig. Alles is gewoon perfect aan die jongen, tenminste voor zover ik weet xD Ze zeggen dat hij veel scheten laten, maar weet je, als vriendin zou ik dat er bij nemen. Hij is zo'n cutie en die scheve tanden zijn juist menselijk en cute. Alsof mijn tanden recht staan en wit zijn, neeh eerder knal geel :( Hij moet echt beter over zichzelf gaan denken of tenminste die haters negeren!!!
    Oke nu ga ik je hoofdstuk lezen xD
    -leest-
    ^^

    1 decennium geleden
  • oordopje

    snel verder(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen