Foto bij part eight - lets go for a drive

'Ik snap niet waarom je nog van hem houdt, Lills,' zei Bella. 'Schat, hij mishandelt je!' Ik zuchtte. 'Ik weet het, Bells.' 'Waarom ga je Forks vandaag niet verkennen?' zei Edwards fluwelen stem. 'Dan heb je iets te doen. We bellen je wel als we je nodig hebben.' voegde hij er aan toe toen hij zag dat ik wilde protesteren. 'Het regent!' 'Als je wil wachten tot het opklaart, kun je hier voor altijd binnen blijven zitten. Kom op, zus!' 'O, goed dan.' zuchtte ik. 'Ik ga even een doekje voor je halen. En wat make-up. Je gaat er prachtig uit zien!' Ik wilde weer protesteren, maar Bells was al weg. Ik keek naar mijn voeten. 'Lily?' 'Hm? Wat is er, Edward?' vroeg ik hem. 'Waarover hadden jullie ruzie?' vroeg hij voorzichtig. Ik haalde diep adem. 'Hij dacht dat ik - dat ik vreemdging.' Het was weer stil. Even later begon Edward weer te praten: 'Hoe kom je aan dat briefje?' Van die gast op mijn kamer. dacht ik. Shit. Dat had hij natuurlijk gehoord. Hij trok zijn wenkbrauwen op. 'Op je kamer?' Ik wilde het niet hardop zeggen en dacht daarom terug aan vannacht. Ik voelde de warmte van zijn lichaam tegen het mijne weer en ik hoorde zijn stem weer.. Wat was er aan de hand? 'Volgens mij moet je het uitmaken met Dixon.' Ik schrok op. 'He? Daar hadden we het niet over.' Hij schudde zijn hoofd. 'Je moet het uitmaken, omdat je verliefd bent op de gast die vannacht je kamer binnendrong.' 'Watte?' Bella stond in de deuropening. 'Verliefd? Kamer? Wie -' Zwijgend gaf Edward haar het briefje. 'Nee - Edward, doe nou niet..' Het was al te laat. 'Jacob Bláck?' Ze liet het briefje langzaam zakken. 'Hoe komt die in jouw kamer?' Ik haalde mijn schouders op. 'Weerwolven kunnen ook door ramen klimmen, net als Eddie hier, hoor.' 'Oke dan. Ga jij nou maar rondrijden, dan zien we je later wel.' zei Bella tegen me. Ik knikte, stond op, pakte mijn briefje terug en liep naar beneden. Daar pakte ik mijn sleutels van de keukentafel. 'Pap, ik ga even rijden. Tot straks.' Charlie bromde als antwoord en de deur viel achter me dicht.

Omdat ik zo lief ben, een nieuw deel ^-^ Drie reacties guys, kom op!

Reageer (9)

  • Laura27

    hahaha leuk(Y)

    1 decennium geleden
  • tinekuhh

    Bére sjiek !!
    ckr blijvn voortdoen wii !!

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    Leuk leuk megamooi verhaal

    1 decennium geleden
  • WhenItRains

    love it still.(cool)

    1 decennium geleden
  • xFunhouse

    awesomee<3!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen