Foto bij Hoofdstuk 28: Ontdekking

O, jullie gaan dit leuk vinden! Een extra lang hoofdstuk! Als goedmakertje voor het lange wachten.
Bedankt voor jullie geduld. Jullie zijn echt geweldig.

Veel leesplezier!
Liefs, Awesomecake

PS. Het meisje op het plaatje is gewoon een willekeurig meisje. Ik vond het wel een mooi plaatje :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Excelsior

    Wow, dat is zo spannend! Ik kan echt niet wachten tot de volgende!
    Ik hoop dat ze niet te boos gaat zijn op hem, want ze kunnen nog wel verliefd worden en ze moet hem gewoon nog leren kennen, een kans geven! Ik wil dat hij snel terugkomt!
    Snel verder!

    Trouwens, je hebt die brief echt prachtig geschreven, zo plechtig en klassiek, super gewoon!
    x

    1 decennium geleden
  • Lente2

    Ik hoop dat hij nog een betere reden heeft om met haar te trouwen!

    1 decennium geleden
  • katl1

    Wat heeft die idioot gedaan?
    VERDER!!!

    1 decennium geleden
  • Anisina

    Ik ben erg benieuwd wat Walraven heeft gedaan en ga gauw verder.

    1 decennium geleden
  • Scandal

    En nu nog uitleg van Walraven. =P

    Ps, ik vind het in het begin niet zo aangenaam lezen dat er constant na 1 zin al een nieuwe tab staat. Het zet je aan om sneller te stoppen. =S Ik lees liever in blokjes.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen