Foto bij Part 6

Bedankt voor alle leuke reacties (:

“Did you have a nice evening with Harry?” vroeg Louis. “Yes, I did. It was really nice! How was your evening with Eleanor?” “It was awesome, but we weren’t talking about me. We were talking about you and Harry.” “Oh god, nu zal het komen” dacht ik bij mezelf. “Uh okay?” zei ik. “What do you think of Harry?” vroeg Louis. Nu verwachtte ik dus echt een hele ondervraging. Ik wist eigenlijk niet wat ik hier op moest antwoorden. Ik vond hem heel knap en best schattig, ook was hij erg aardig. Maar ik dacht dat het een beetje overdreven zou zijn omdat allemaal te zeggen. Dus zei ik maar dat hij wel aardig was. “Oh okay, I expected more.” zei Louis met een overdreven zielig gezicht. “Why?” “I don’t know, I was just asking.” zei Louis nog en toen liep hij weg. Dat was wel heel vreemd. Ik ging me maar douchen en aankleden. Op de weg van de badkamer naar mijn kamer kwam ik Harry tegen. “You look gorgeous.” zei hij met een schattige glimlach op zijn gezicht. Ik bedankte hem met een glimlach en liep door naar mijn kamer. Ik ging even op twitter om met mijn Nederlandse vrienden te praten. Er werd op mijn deur geklopt. “Yeah?” “It’s Harry, can I come in?” “Of course.” Harry kwam naar binnen en zei: “Louis and I will be practising for the tour all day and we’re going now.” “Okay, I’ll see you later!” “But first hug!” zei Harry met zijn allerliefste gezicht. Dus gaf ik hem een knuffel. Hij rook echt heerlijk, ik zou hem wel de hele dag kunnen knuffelen.

Reageer (2)

  • OneDizzler

    haha daarom heb ik die foto er ook bij gedaan (;

    1 decennium geleden
  • Necessity

    ofcourse, wie wil hem nou niet knuffelen????
    ennnnnn hazza is in loveeeee.... (H)
    ga snel verder!!
    xx
    ps youknow that that picture killed me, right??

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen