Get the party started, on the Saturday night!
Het is eindelijk zover. Voor degenen die het nog niet wisten: vanmiddag zijn H, LT, N, Z en LP geland op Engelse bodem, waar ze vol liefde onthaald werden door onze eigen N en R. Details? Foto’s staan werkelijk overal op internet. Niet dat – dat het belangrijkste is, die credits gaan naar iets anders. De jongens – of tenminste, hun vriendinnen, maar wat maakt het ook uit – geven een ‘welkom thuis’-feestje! Alleen de aanwezigheid van de jongens al.. dit beloofd het feest van het jaar te worden.. Als je niet uitgenodigd ben, ben je overduidelijk een nobody in this town. Ben je wel invited, dan ben je binnen. Letterlijk.
Het feest zal gehouden worden op een geheime locatie, namelijk het huis van de jongens! Aangezien niemand weet waar dat is, heb je dus een probleem als je als fangirl de jongens wilt stalken. Voor degenen die wel uitgenodigd zijn, laat me weten wat je aantrekt naar het feest van het jaar, zodat ik jullie kan herkennen. Ik weet dat jullie willen weten wie ik ben. Geef de hoop niet op, ik zal er zijn.
En iets in mijn dirty little mind vertelt dat dit niet zomaar een feestje gaat worden…

You know you love me,

Xoxo, Gossip Girl


CHECK THIS OUT!
Het is mijn nieuwe verhaal, dat woensdag is begonnen! Take a look for me, please?

Reageer (2)

  • kusLauris

    yeaah, love it !

    1 decennium geleden
  • Christiane

    Oe, party hardy haha. Je schrijft die Gossip Girl stukjes echt leuk! Snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen