Part 8
Nadat ik heel veel mensen de weg had gevraagd, had ik eindelijk een winkelstraat gevonden. Ik ging de primark binnen en vond al snel een leuk jurkje met bijpassende pumps. Nadat ik deze gepast had, ging ik snel afrekenen om vervolgens naar de New Look te gaan. Hier haalde ik een jurkje, een blazer en nog een paar pumps. Het was dan ook vooral mijn bedoeling geweest om een paar leuke uitgaansoutfits te kopen omdat ik vooral kleding voor overdag van huis mee had genomen. Toen ik bij de New Look had afgerekend, ging ik even naar de Nandos om wat te eten. Ik had van veel mensen gehoord dat ze daar fantastisch eten verkopen en dat het ook een must was om bij de Nandos te hebben gegeten als je naar Engeland was geweest. Ik vond het eten er inderdaad erg lekker. Toen ik klaar was met lunchen, ging ik nog even naar een lingeriewinkeltje want je weet natuurlijk maar nooit. Hier haalde ik een leuk setje en toen vertrok ik naar huis.
Ik hoorde allemaal jongens stemmen toen ik de deur van het appartement open deed. Harry en Louis waren dus blijkbaar al weer terug, maar er waren zo te horen meer jongens. Ik ging dus naar de woonkamer, waar ik Harry, Louis en nog 3 jongens aantrof. Ik dacht de 3 jongens vaag te herkennen, waarschijnlijk waren het de andere 3 leden van One Direction. Toen Louis mij opmerkte, begroette hij mij en stelde hij mij voor aan de 3 jongens. Hij vertelde me dat ze Niall, Zayn en Liam heetten en dat het de andere leden van One Direction waren. Ik zei dat ik even mijn aankopen naar mijn kamer ging brengen en liep richting mijn kamer. “Wow, Harry, you’re right. She’s beautiful.” hoorde ik nog net een van de jongens tegen Harry zeggen toen ik de gang in liep. Ze hadden het dus blijkbaar over mij gehad, dit was best interessant. Terwijl ik bezig was mijn aankopen op te ruimen hoorde ik de jongens al vertrekken. Ik vond het eigenlijk best jammer, ik had ze wel beter willen leren kennen. Maar dit kwam later nog wel.
Reageer (3)
love it snel veder(H)
1 decennium geledenga snel verder!!
1 decennium geledenxx
Lovee your story
1 decennium geleden