Foto bij 009.

Pov. Harry Styles
‘Klaar.’ zeg ik als we klaar zijn met het neerzetten van mijn bagage in Alyssa’s kamer. Ik plof neer op haar bed en ga liggen, ik voel dat Alyssa dicht tegen me aan komt liggen, wat me een fijn en warm gevoel geeft. ‘Eindelijk even rust.’ zeg ik. Ik doe net m’n ogen dicht als ik een harde, hoge gil van beneden hoor komen. ‘Louis is wakker.’ zeggen we lachend. We lopen naar beneden en zien Louis staan met allemaal slagroom dat van z’n gezicht afdruipt. Opeens komt hij op me afgelopen en zegt ‘Give me a big hug, honeybun.’ Het dringt me te laat tot me door en Louis heeft me al vast. Daarna drukt hij een kus op m’n beide wangen, voorhoofd én mond. Ik hoor Alyssa grinniken. ‘So… You think thís is funny?!’ zeg ik en ik wijs naar m’n gezicht dat nu ook helemaal onder de slagroom zit. ‘Ja!’ lacht Alyssa. Ik geef Louis een knipoog en allebei pakken we Alyssa beet en geven haar een dikke kus op haar wang. Ze ligt helemaal dubbel van het lachen, wat er heel schattig uitziet. Vanbinnen krijg ik het warm en het verlangen om nú (ook al is het pas half 4 op záterdag) heel dicht tegen haar aan te liggen in bed. ‘Ik ga me even wassen.’ zegt Alyssa en loopt de kamer uit. ‘Hé, Hazza!’ roept Louis en schudt me door elkaar, ‘Wat sta je nou schaapachtig te kijken?’ ‘Oow, niks. ‘k Was aan het denken.’ ‘Waaraan?’ zegt Louis met een wenkbrauwwiebel. ‘Aan vanavond.’ geef ik toe. ‘Oelala, lekker met Alyssa op één kamer.’ ‘Yeah, Lou. Very funny.’ zeg ik sarcastisch. ‘But you’ll always be mine.’ zegt Louis en hij geeft me een dikke knuffel.


Ten eerste wil ik zeggen: A VERY HAPPY BIRTHDAY, HAZZ. (H)
Ten tweede. Sorry, niet zo'n lang stukje.. Was een beetje inspiratieloos. En alsjeblieft.. Plaats meer reacties. ^^ Dan komen er ook meer hoofdstukken. 'x

Reageer (6)

  • Rakish

    @ LucaStyles ik las een verhaal met loubear. en srry dat ik de n was vergeten te typen ^.^

    1 decennium geleden
  • heswonderful

    @AnoukxStyles,, het is Boobear en 'bromances'. ^^
    Dank jullie allemaal voor je reacties. Haha.
    Ich liebe dich.
    x

    1 decennium geleden
  • LoveCarrots

    ZUUUUUPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • AngelDreams

    P.s Harry is super knap. *kwijlt*

    1 decennium geleden
  • AngelDreams

    Ik plaats ook altijd/bijna altijd een reactie.
    Super vet verhaal!!!!! Meeeeeer.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen