Foto bij chapter 84: Goodbye...my friend...Nakusa

SORRY SORY SORRY SORRY da'k zo weining schrijf maar ik doe mijn best maar ik moet ook mijn best doen op school duzz tjsa vandaar

Maar ff terzake in dit hooftstukje vertekt Nakusa dus *snik(huil)snik*
Ik bedacht om een favo-wedstrijd te doen met MIJN karakters.Het ide is dus dat jullie allemaal een pb naar mij sturen met wie jullie het leukste karakter vinden.Jullie mogen kiezen uit de onderstaande:
-Treyson (mijn favo)
-Yassup
-Rea
-Nakusa
-Makoto
En eventueel ook:
-Shitaru (grote broer van Treyson)
-Sakura
-Diego


Ik heb iets speciaals gemaakt voor mijn lieve lezers mar ik geef ht jullie pas in het volgende hooftstuk anders wordt deze inleiding een beetje lang...
Anyway luister dit liedje terwijl je leest.

Waarschijnlijk moet je vaak op replay drukken

Treyson en Nakusa stonden aan de voet van een hoge heuvel.Flannery had vertelt dat haar Magcargo hier zou zijn.
'Heb je de lavacookies nog?' Vroeg Treyson aan Nakusa.Nakusa knikte.
'Tuurlijk.' Zei Nakusa en grijnsde.Samen liepen ze de heuvel op.Treyson stond als eerste bovenaan.Achter hem kwam Nakusa aan.Nakusa stond flink te hijgen.
'P..Probeer rustig te ademen,oke?' Zei Treyson een beetje ongerust.Nakusa keek hem aan. 'Doe niet zo ongerust man.Ik wordt er gek van.' Zei Nakusa lachend.Treyson zei niets terug.Nakusa wees opeens achter Treyson.Treyson draaide zich verbaast om.
'Magcargo!' Zei Treyson blij. 'Gelukkig hoefde we heb niet te zoeken.'
'Ik denk dat hij op de lavacookies af is gekomen.' Zei Nakusa en hield de zak met cookies omhoog waarop Magcargo reageerde.
'Magcargo magcargo' Zei Magcargo enthousiast.Treyson en nakusa grinnikte.Opeens trok Sandshew aan Treyson's haar.
'Wat is er?' Vroeg Treyson maar hij zag al waar Sandshrew naar wees.
'Nakusa achter je!' Riep Treyson.
'Hè,wat?' Zei Nakusa verward en draaide zich om.Treyson greep zijn kraag en trok Nakusa naar achter waardoor hij net de schaar van een Corpish ontweek.Nakusa richtte zijn pokewatch.
Corpish
Corphish gebruikt zijn scherpe scharen om prooi te vangen. Hij kan prima overleven, zelfs in sterk vervuild water. Hij past zich aan aan elke omgeving en jaagt de bewonders weg en claimt het territorium als het zijne.

Treyson stapte een paar stappen naar links zodat hij voor Magcargo stond.Magcargo was immers zwak voor water types als Corpish.Corpish richtte zijn schaar op Treyson een krachte bubblebeam kwam eruit.
'Treyson!' Riep Nakusa maar kon niets doen.Rood licht verscheen voor Treyson en ving de bubblebeam op.Het rode licht vormde zich tot Swellow.
'Swellow,bedankt.' Zei Treyson maar vond het toch moeilijk aangezien hij nu weer van Nakusa was.
'Corpish cor.' Riep de Corpish geïrriteerd.
'Ik zou hem best graag willen hebben maar..' Begon Nakusa.
'Je kan zo niet vechten.' Vulde Treyson aan.
'Klopt.' Zei Nakusa en keek naar Swellow.
'Kan jij misschien uhm hem vangen?' Vroeg Nakusa over zijn eigenwaarde heen.Het liefst zou hij zelf de pokemon vangen.
'Geen probleem.' Zei Treyson en keek Swellow aan.
'Nog één laatste keer dan.Als...afscheid?' Zei Treyson met een brok in zijn keel.Hij wilde geen afscheid nemen van Swellow.
'Corpish cor!' Riep de Corpish en vuurde nog een bubblebeam af op Swellow's rug waardoor Swellow het niet zag.
'Swellow vlieg recht omhoog!!' Riep Treyson en Swellow schoot de lucht in.Nakusa stond ongelovig te kijken.Swellow vertrouwd echt blindelinks op Treyson.
'Air slash go.' Zei Treyson en Corpish kreeg een raake klap.Hij probeerde een Crabhammer aanval.
'Quick attack ontwijk naar rechts.' Riep Treyson en Swellow vloog vliegensvlug naar rechts.
'En nu wi...' Wilde Treyson zeggen maar Swellow deed al een wing attack uit zichzelf.Nakusa wist niet wat hij zag terwijl Treyson en Swellow tegen de Corpish vochten.Swellow is zo afgesteld op Treyson,hij weet precies wat hij wil en kan het zelfs al van te voren bedenken...Is het wel een goed idee om hem mee te nemen?Nakusa beet op zijn lip.
'Giga impact en maak het af.' Zei Treyson.Swellow knalde tegen Corpish aan die een stuk naar achteren vloog.
'Gooi een pokeball.' Zei Treyson tegen Nakusa.Nakusa pakte een lege pokeball van zijn riem en gooide die op Corpish.AL snel vlogen er sterretjes van de knop af.Swellow vloog op de pokeball af en greep hem met zijn klauwen.Daarna vloog hij terug naar Nakusa en gaf hem de pokeball.Nakusa glimlachde en aaide Swellow over zijn kop.
'Goed gedaan Swellow.' Zei Nakusa en liet hem terug keren.
'Bedankt Treyson.' Zei Naksua daarna lachend.
'Graag gedaan.' Antwoorde Treyson grijnsend en draaide zich om naar Magcargo.Nakusa pakte weer de zak met lavacookies en pakte er één cookie uit en gaf die aan Magcargo.Magcargo nam hem gretig aan en at hem luid smakkend op.
'Ik denk dat hij het wel lekker vind.' Zei Treyson.Nakusa en Treyson begonnen te lachend.Ze zette de zak neer.Treyson en Nakusa bleven wachtten totdat Magcargo terug zou gaan naar het bos zodat ze zeker weten dat het goed zit.Het was vooravond toen Magcargo eindelijk naar het bos ging.Treyson en Nakusa stonden op.De lucht was oranje gekleurd.


Treyson en Nakusa zeiden beide niets.Dit was wanneer ze het hadden afgesproken,dat Nakusa naar het ziekenhuis zou gaan.Nakusa ging zo staan dat zijn rug richting Treyson was.


'Het is tijd om te gaan,niet?' Zei Treyson om de stilte te verbreken.


Maar Nakusa reageerde niet.Nakusa durfde niets te zeggen,bang dat Treyson zijn trillende stem zou opmerken.Nakusa had niet lang met Treyson meegereisd maar het was geweldig geweest.Heel anders dan Nakusa gewend was,hij wilde nog niet weg.Treyson balde zijn vuisten uit frustratie.
'Ga je helemaal niets zeggen?' Riep Treyson naar Nakusa.Nakusa beet op zijn lip.Treyson's gezicht vertrok.
'BEN JE NIET OVERSTUUR?!' Riep Treyson uit.


Treyson wilde samen reizen met Nakusa maar hij wist dat Nakusa zijn operatie moest ondergaan.Treyson keek pijnlijk naar Nakusa.


Ik moet wat zeggen.Schoot door Nakusa's hoofd.Ik kan niet zo weg lopen,dat kan ik gewoon niet.Nakusa slikte de brok in zijn keel weg.
'Sorry Treyson...Dat ik zoveel problemen heb veroorzaakt.'


Nakusa liep langzaam de heuvel af.
'Nakusa!' Riep Treyson.Nakusa stopte met lopen en draaide zijn hooft.


Treyson zag het verdriet in Nakusa's ogen.Daarna liep Nakusa weer verder.


Treyson bleef achter en staarde naar Nakusa's rug die steeds verder weg was.


Opeens hief Treyson zijn hand.
'Zorg dat je weer mee kan vechten!' Riep Treyson.


'Dat beloof ik.' Zei Nakusa zacht en verdween tussen de bomen.



Ik heb alles zelf getekend,ik hoop dat jullie de tekeningen niet irritant vinden.Vergeet niet te stemmen!
friend my friend
tell me what are we fighting for
we've got to end this war
we should love one another
can't we just pretend
this war never began
we can try
friend my friend
we face eachother from different sides
the anger burns can't remember why
it's kind of crazy to cause so much paine
our foolish pride makes us hate this way
we watch our world fall apart
tell me what good is winning
when you lose your heart
friend my friend
tell me what are we fighting for
isn't life worth so much more
there's so much more to me than what you see
You don't have to be this way
think about the consequences
turn around and walk away

Reageer (3)

  • Organism

    mwiiii.. ;(

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    augh:(
    doorxd

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    Treyson! 8D
    en arme Nakusa.. hij moet snel trug komen ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen