Foto bij 222~

DIt deeltje omdat ik weer inspi heb!!! yeah!! en jullie gaan het zoooooo leuk vinden (denk ik) ik heb moeite met mijn lach inhouden terwijl ik schrijf aan deeltjes 228-229... je zal wel zien waarom...

Laura PoV
'leg het nu maar gewoon uit, anders ga ik deze boekjes verbrand hebben, voor ik ze ooit uitgelezen heb.' mompelde ik zacht. Bill zuchtte, Tom keek de andere kant op, en ik had het gevoel dat hij hier eigenlijk niet meer wilde zijn. Ik negeerde hem een beetje en luisterde naar Bill. 'Ze hebben nagetrokken of het mogelijk was dat het Barbara was die op je geschoten heeft; ze had geen alibi, mensen van het hotel hadden haar al zien lopen. Blijkbaar is ze tot in onze gang van het hotel gekomen; ze heeft jou en Tom speels zien doen -die keer dat jullie mijn koffer op de grond hebben gegooid en ik deed alsof ik kwaad achter jullie aankwam, twee dagen ervoor- en blijkbaar is ze daar kwaad om geworden. Een oom van haar heeft een wapenhandel, meestal politiegeweren, dus ze kon er makkelijk aan komen. ze had een motief, geen alibi, was gezien, en ... ze heeft bekent toen ze merkte dat ze er niet meer vanonder kon komen. Blijkbaar is ze beginnen krijsen toen ze hoorde dat ze gearresteerd werd en de cel in ging. Ik knipperde met mijn ogen. Ik wist dat het Barbara was, maar om het allemaal zo te horen. Het deed raar. Het was goed dat Tom me dit niet in het ziekenhuis had verteld. ik zuchtte, Tom ook, en net op hetzelfde moment. ik wreef zachtjes met mijn hand over zijn been. hij nam mijn hand en gaf er een klein kneepje in. 'Het proces is al afgerond. Barbara heeft 18 jaar cel en 5 jaar voorwaardelijk gekregen voor poging tot moord.' zei Bill stil. Ik keek geschrokken op. Oké, Barbara en ik konden het niet goed vinden met elkaar, maar ... voor mij had zo lang ook weer niet gemoeten. Het feit dat ze terechtgewezen was had voor haar al veel schade kunnen aanrichten maar een celstraf...

Tadaa, heeft Barbara haar verdiende loon? -wetende dat de doodstraf niet van toepassing is in Europa-

Reageer (8)

  • BVBunicorn

    YESSSSSS, the bitch is down. (:

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Wooh flinke straf jonge!
    Maar ze verdient het, en hard!
    Leuk stukjee
    Ik ben benieuwd naar het volgende stukkie :D
    Snel verder? (flower)

    1 decennium geleden
  • Assje

    Naaah.. We gaan haar gwn met de post naar Amerika sturen, daar is de doodstraf wel nog legaal -wbw-
    Snel verder! ;D
    Xxx

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    eindelijk!!!!
    je maakt me echt heel erg nieuwschierig!!
    please, snel verder!!!!(Y)(yeah)(A)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    Gerechtigheid!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen