Foto bij 065

sorry mensen dat ik zolang al niet meer heb geschreven, had totaal geen inspiratie.

Sharon POV
Ik word wakker van lippen op mijn wang. Ik sla degene weg, maar hij of zij blijft kusjes op mijn wang drukken. Zuchtend open ik mijn ogen om in een paar bruine ogen te kijken. ‘’Zayn,’’ roep ik uit en meteen zit ik rechtop, klaarwakker. Hij grinnikt om mijn reactie en ik vlieg hem om de hals. De tranen lopen over mijn wangen. ‘’Wat doe jij hier?’’ ‘’Rebecca heeft me alles verteld en ik moest gewoon met je praten.’’ Dankbaar kijk ik hem aan. ‘’Hoe lang heb je?’’ ‘’De hele dag.’’ ‘’Okay, dan ga ik even snel douchen. Blijf hier, ik ben er zo weer.’’ Ik pak wat kleren uit de kast en loop de badkamer in. Ik geniet van de warme stralen op mijn lichaam en van het feit dat Zayn in mijn slaapkamer zit. Ik heb hem echt gemist. Ik was mijn haar en mijn lichaam en droog me dan af. Ik doe een donkere skinny jeans aan met een wit T-shirt en mijn blazer. Ik doe mijn haar in een knot en doe wat mascara op. Daarna loop ik mijn slaapkamer weer in, waar Zayn nog steeds op het bed zit. Ik loop naar hem toe en ga op zijn schoot zitten. Hij slaat meteen zijn armen om me heen. Er heerst een stilte, maar geen ongemakkelijke. We genieten gewoon van het feit dat we bij elkaar zijn. Ik weet dat we het erover moeten hebben, maar ik wil niet. Ik wil er niet over praten. Dan wordt het allemaal zo echt. Hij legt zijn handen op mijn buik die al iets begint te groeien en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. ‘’Je gelooft al die mensen op twitter toch niet hè,’’ begint Zayn. Ik slik en kijk zwijgend voor me uit. ‘’Sharon?’’ Ik voel zijn hand op mijn kin en hij draait mijn hoofd zo dat ik naar hem kijk. Ik ontwijk zijn ogen en kijk uit het raam. Ik voel de tranen weer opwellen en veeg ze ruw weg. ‘’Babe. Luister goed naar me,’’ hij kijkt me dwingend aan als hij dit zegt. Ik kijk hem aan en knik als teken dat ik luister. ‘’Ik zal jou nooit in de steek laten. Jij maakt mij gelukkig, jij bent mijn wereld. Ik vind het alleen maar leuk dat er straks een mini Sharon rondloopt. Of een mini Zayn natuurlijk, knappe zoon wordt dat dan.’’ Een waterig glimlachje ontstaat op mijn gezicht. ‘’Maar even serieus. Ik laat jou en ons kind echt niet in de steek. Daarvoor beteken je te veel voor me. Het maakt mij niet uit wat de fans denken, als ze het niet accepteren is dat jammer voor hen. Er zijn ook heel veel fans die het alleen maar leuk vinden, concentreer je daarop. Het is ons leven, het maakt mij helemaal niets uit wat onze fans ervan vinden. Echt niet. Het belangrijkste is wat wij ervan vinden.’’ De tranen lopen ondertussen over mijn wangen, van geluk. ‘’Waar heb ik jou aan verdiend?’’ Als antwoord drukt hij zijn lippen op de mijne. Gretig kus ik terug. Hij likt over mijn onderlip en ik open mijn mond. Onze tongen spelen een liefdesvol spel met elkaar. Langzaam laat Zayn zich achterover vallen en trekt mij mee, zodat ik bovenop hem lig. Onze tongzoen wordt steeds heviger en intiemer. Ik leg mijn hand op zijn sixpack en wrijf er liefkozend overheen. Deze jongen is perfect. Hij trekt zijn shirt uit en bewonderend kijk ik naar hem. Ik zie zijn wangen lichtjes roodkleuren en druk mijn lippen weer op de zijne. Die middag genieten we optimaal van de tijd die we samen hebben voor hij weer verder op tour moet.

Reageer (2)

  • lukesunicorn

    Super leuk!(Y)(flower)
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    Why are you so fucking damn cute, Zayn?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen