Foto bij Part 10

Enjoy.

Het was echt superleuk om truth or dare te spelen met Harry en Louis. We waren allemaal een beetje hyperactief, wat waarschijnlijk door de alcohol kwam. De vragen en opdrachten waren dan ook niet zo serieus. Maar toen gebeurde het. “Kirsten, truth or dare?” zei Louis. “Uhh truth.” “Do you like Harry?” Deze vraag had ik dus niet verwacht. Ik staarde Louis waarschijnlijk aan alsof hij gek was want Louis begon te lachen. Ik vond Harry wel leuk, maar dat wou ik niet zeggen. Sowieso wat had Harry nou aan een meisje als ik? Hij kon elk meisje op de wereld krijgen. Dus antwoordde ik maar “He’s lovely.” Louis keek me met een zogenaamd teleurgesteld gezicht aan en Harry staarde naar zijn bord. Louis keek op zijn horloge en zei dat hij moest gaan. Harry en ik bleven alleen over. Ik stelde voor om de afwas af te ruimen en dat ging ik dus toen. Toen ik klaar was, plofte ik naast Harry op de bank. “You went shopping today, didn’t you? Why don’t you show me what you bought?” zei Harry. “Okay, I will. I’ll be right back.” Ik liep naar mijn kamer en trok het jurkje met de pumps aan die ik bij de primark had gekocht. Hierna liep ik terug naar de woonkamer. Ik ging voor Harry staan en draaide een rondje. Harry bekeek me goedkeurend van top tot teen en zei toen: “Do you have any idea of how sexy you look?”

Reageer (2)

  • Necessity

    yeeaahhhhh now i finally know the story (dance)
    okeeee geen idee waarom ik engels praat maargoed dat is niet zo boeiend xD
    ga snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden
  • MetalHeadBVB

    aaahhh super leuk snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen