Foto bij 223~

deze is een beetje saai; overgang van geen inspi naar wel inspi... xD

Laura PoV
Het leek erop dat de meeste tijdschriften elkaar gekopieerd hadden in berichten, want ze gingen meestal wel over hetzelfde. De meerderheid over Barbara dat ze Tom had willen neerschieten, dat ze de gevangenis in moest... het liet me alleen maar veel en veel meer schuldig voelen. Er waren een heleboel lezers -th fans- die gereageerd hadden, en een paar anti's die niet wisten waarom iedereen er maar over bleef doordoen. Volgens hen had Barbara gedaan wat elk ander normaal mens zou doen, van zo'n dingen werd ik dus bang. Er waren ook een heel aantal artikels over Tom en ik, maar ik las ze niet eens. in het algemeen was ik magazines beu voor een hele tijd. In een of andere verveelde bui duwde ik ze allemaal van het tafeltje af zodat ik daar mijn voeten op kon leggen en een film kwam kijken. De jongens waren in een zaal gaan repeteren, Tom had nog willen wachten maar ik had ze gezegd dat ze zo snel mogelijk verder moesten. Het zou niet goed zijn om hun fans zo teleur te stellen. De week die ze gemist hadden, zouden ze overdoen op het einde van de tour, de mensen die al een ticket hadden, zouden met dat ticket binnen kunnen. Dat was de gemakkelijkste oplossing, de jongens konden moeilijk een hele week van hun tour geen geld binnenhalen. Het klonk inhalig, maar de tours waren verschrikkelijk duur. En het was natuurlijk nog steeds de bedoeling om te kunnen leven van hun muziek.
Het voelde nog steeds erg eenzaam, ook al wist ik dat Tom in een overbeschermende bui alle bescherming nog maar eens had opgetrokken. ik bedoel maar; er stond permanent een bodyguard voor de tourbus. En als ik ook maar zou durven te zeggen dat ik dacht dat ik iets hoorde, zouden er waarschijnlijk ook camera's en zo bijkomen. beter zwijgen dus...

Ik ga vandaag denk ik nog een deeltje online zetten, maar als jullie eens vriendelijk willen doen voor mij;

Reclame;
lovestory of someone-vampire-cinema bizarre van Bloodysky zeker eens een kijkje gaan nemen... is een mooie story die veel meer lezers verdient...

Reageer (6)

  • MadeOfSilver

    Ik vind dit hoodstuk nog niet eens zo beroerd ;p

    1 decennium geleden
  • japanesegirl

    echt lief als je dat doet
    sorry voor het lang nier reageren
    ik krijg weer eens geen mails:@ en ik had nog geen tijd gehad om te lezen

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    wauw!
    ga je snel verder?
    :9~

    1 decennium geleden
  • xKaulitz18x

    heel mooi geschreven

    snel verder gaan

    <3

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Jaaa nog een deeltje!
    Snel verdeR? (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen