Foto bij Hoofdstuk 1, blz 4-The truth I can see in the mirror

I'm only a Beautiful girl, if you see the bones-Pro Ana

Hoofdstuk 1, Blz 4- The truth I can see in the mirror

Tranen rolde over mijn wangen, mijn hart brak in stukken. Hoe kon dit gebeuren? Ik kon geen enkele redenen verzinnen, tot er één te binnen vloog. Ik. Ik was het, de schaamte voor haar dikke kind. De schaamte waarvoor ze was verhuisd, en dood is gegaan. Waarom was ik zo geworden? Hoe kon ik dit hebben veroorzaakt? Bij mijn eigen moeder nog wel! Tranen rolde omhoog en ik rende naar boven. Mijn vader wou nog achter me aankomen maar toen ik in mijn kamer was deedt ik de deur voor zijn neus dicht. In één keer ging hij op slot, en mijn muziek klonk luid uit de radio. Ik liet me verslagen op de grond vallen, terwel ik de huilbui voelde komen. Ik voelde steken door mijn lichaam heen gaan terwel ik de tranen nog steeds voelde. Ik kon geen woord uitbrengen, en wou dat ook niet meer. Mijn moeder was dood, ze was dood! Ik voelde mijn blackberry trillen, en ik pakte het na een paar minuten pas op uit mijn broekzak. Ik opende de sms.

Heeii sgat, Waar blijf je? X Melissa

Mijn vingers vlogen even over het scherm, terwel ik een zinning antwoord probeerde te bedenken. Ik was het ook helemaal vergeten, ik had afgesproken te wachten bij de brug. Ik kon mezelf wel een facepalm geven, zo dom was het!

Ik ben ziek, sor X Hayley

Dat was het enigste antwoord wat ik kon bedenken. Het verbaasde me niet dat ik niks als antwoord kreeg.

Reageer (2)

  • SquirrelLove

    9 jaar geleden
  • Glambertje

    :X wat kan je anders in zoown situatie doen ?
    ik ben zeer geboeid door je verhaal, graag rustig aan met elk hoofdstukje die je typt (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen