Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Kjelaney

    Iris: I AM A GIRL, THAT FUCKING LOVES HARRY AND LIAM (and the rest offcourseXD) DUS ALS IEMAND HARRY WILT INPIKKEN, TELAAAAT (jij ook niet Lieke) I FUCKING ADORE HIM!!!! FOREVER AND EVER, WE ARE GOING TO MARRY AND HAVE A CHILD AND GOOD SEX! THAT'S MY DREAM FOREVER. AND IT WILL COME TRUE BECAUSE ABOUT 2 YEARS I +LIEKE ARE GOING TO LONDON FOR STUDY!!! IT WILL BE GREAT (LIEKE IS TAKING LIAM) WE ARE GOING TO BE A MAGICAL COUPLE! SO DEAL WITH THE SITUATION. AND EVERYTHING WILL BE OK. SO FUCKKKKKINNNGGGG GOOD SEX! (SORRY MY SOUL!)(PS. VERY GOOD SEX)(wbw)

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    En hoe vonden jullie Iris' spannende reactie? Lief he? (; Love you both. <3

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Iris: OMG dit is het mooiste wat ik ooit heb gelezen in mijn hele leven. ik hoop zo erg dat dit echt gebeurd!!!!!!! love HARRYYY and LIAMMMM! they are so special for me, they will always be in my heart! forever and ever......... yeah to gay to function!

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Je mag me nu een perv noemen omdat ik dit net voor de tweede keer heb gelezen, of te wel meegelezen, want mijn vriendin wou het lezen.

    1 decennium geleden
  • Divide

    not awkward*wbw*

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen