let niet op de gore stukjes :$ En het lijkt net alsof ik veel eigendunk heb....

'kom op schoonheid.'Zei Harry tegen mij en we lipen een discotheek binnen. Na tien minuten begonnen mensen,meisjes dus, zich te realiseren dat one direction binnen was. Ik kon zo al 30 meisjes om alleen maar Harry tellen. Harry moest nu vast allemaal foto's en handtekeningen uitdelen . Hij heeft vast geen tijd voor mij. En hij stond wel erg lang met één meisje te praten. Ik snap niet wat hij in haar ziet want ze keek wel heel boos uit haar ogen....niet dat ik geweldig was maar in ieder geval knapper dan dat meisje. Toen besloot ik maar alleen te zijn vanavond, Toen liep ik naar een barkruk en dronk een biertje relaxt open keek of Harry nog lang bezig was met handtekeningen. Er liepen veel meisjes weg, dus het zal wel niet meer zo lang duren dat hij klaar was. Ik ging weer verder met mijn biertje tot er een man van rond de 20 naast mij kwam zitten.'zo schatje, heb je zin om iets leuks met mij te doen?'zei hij. 'gatverdamme nee, ga weg!'schreeuwde ik. 'sorry? zo word niet tegen mij gepraat!'zei hij nu boos. Ik wou weg lopen maar hij pakte hij mijn pols vast en trok mij naar mij toe. Hij kneep in mijn billen en ik walgde van hem. Hij maakte vieze geluiden. Ik probeerde los te komen maar hij was te sterk. Ik trok en krabte maar het hielp niet. Op dat moment zag Harry mij en riep de jongens bij elkaar en ze liepen naar de man en mij toe, die me aan het huilen had gekregen. 'sorry maar wil je wel eens heel gauw mijn vriendin loslaten?'vroeg hij. Ik werd vreemd genoeg al een stuk blijer toen hij dat zei. Naill, liam, zayn en louis stonden er boos bij. De man keek ze boos aan maar liet me toen los en liep snel weg. 'gaat het een beetje?' vroeg Harry aan mij.




nieuww hoofdstukken komen eraan maar ik weet niet zeker of iemand dit verhaal leest....kunnen jullie misschien reageren?

Reageer (2)

  • xPhaedra

    gewoon door gaan!

    1 decennium geleden
  • AngelDreams

    Een held in nood(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen