Nu begint het echte verhaal, ik hoop dat jullie het leuk vinden?
:Y)

[ESCAPETHEFATE] 2

Ik lig op me bed in de tourbus, ze zijn allemaal binnen in een gebouw een concert aan het geven. Ik mocht mee, maar heb er nu niet zoveel zin in. Net, voordat ze weg gingen, was ik een beetje met Bryan gek aan het doen uiteindelijk lag hij op me, en wou me zoenen! Ik draaide snel me hoofd om, maar zag dat Max daar stond en snel weg liep. Ik wou hem achterna en vertellen dat ik hem zo leuk vind, en echt niks met Bryan wil maar dat die gewoon een super goede vriend is, maar dat kon natuurlijk niet. Later liep ik naar me bed langs het keukentje, en ik hoorde Craig en Max praten over mij en toen ze merkte dat ik langs hun liep stopte ze met praten, maar dat was dus al te laat. Later riepen Robert en Bryan me dat ze weggingen ik liep naar hun toe en gaf ze een knuffel maar Max en Craig die stonden al buiten de tourbus en stonden maar een beetje als een klein kind te springen en wouden snel gaan. Terwijl ze normaal een knuffel en een kusje willen. Toen vroeg Robert nog of ik mee ging maar ik zei nee. En tsja, nu lig ik dus op me bed naar het mini schermpje die in de muur hangt, naar een dvd te kijken. Ik hoor iemand de bus inkomen en de voetstappen komen steeds dichterbij. “Lilly?” suf draai ik me hoofd om, en kijk recht in de ogen van Robert. “Wat is er? Waar zijn de andere?” “We hebben nog een after party! En ik kwam je eigenlijk halen, en je kan geen nee zeggen.” Zuchtend sta ik op, doe me make-up en haar nog snel goed en loop dan met Robert mee. Je ziet allemaal meisjes buiten lopen die waarschijnlijk net bij het concert vandaan komen. “Robert!” Gillen ze allemaal, maar gelukkig zijn we al bij de deur en lopen snel naar binnen. We lopen nog een paar gangen door en komen dat in een hele grote ruimte waar zachtjes muziek aanstaat. Craig, Max en Bryan zitten aan een soort barretje bier te drinken. “Yoyo, Lil” gilt Bryan. Craig en Max kijken om en zwaaien. Ik ga naast Bryan zitten en Robert komt naast mij zitten. We bestellen allebei ook een biertje en praten dan wat. Ik kijk even naar Max en Craig, voorhun staan echt super veel flesjes bier. “Die zijn niet meer helder.” Lach ik. Robert kijkt me niet begrijpend aan maar kijkt dan naar de zelfde kant als mij. “Oh, Max en Craig?” ik knik mijn hoofd en sta op. “Even naar de WC” Ik loop naar de wc en hoor dat er iemand achter me aanloopt. Als ik klaar ben, staat Max te wachten voor de deur. “Hey Lilly” “Uh, hoi” “Hee Lilly, weetje dat ik jou echt super leuk vind?” hij probeert me serieus aan te kijken en wilt me dan zoenen. “Rot op Max! Je bent dronken, echt rot op!” Snel ren ik weg terug naar de tourbus, ik ga op me bed zitten en begin dan te huilen. Ik hoor iemand deze kant oplopen, “Lilly?”

Reageer (1)

  • AutumnRose

    WOW....
    Goed geschreven!^^
    (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen