Foto bij 05. Juliet Sophia Bosworth

Lachend laat ik me op het kingsize bed vallen. "Van onderen!" gilt Eleanor. Voor ik ook maar kan protesteren voel ik haar boven op me neer vallen. "Auw" kreun ik. Grijnzend kijkt ze me aan. "Wanneer krijgen we eigenlijk de sleutel van het appartement, ik bedoel hoe laat?" vroeg Jacky serieus. Morgen zouden we de sleutel van ons appartementje krijgen. wat bestond uit een woonkamer, keuken, 4 slaapkamrs, 1 badkamer, aparte wc en een balkon. El en Jack hadden het alleen nog maar via foto's van mij gezien en via de woonsite op internet. Ik ben een maand egeleden met mijn familie hier heen geweest voor vakantie en zou de overdracht van het appartement regelen. We hadden het samen uitgekozen op internet. We hadden gelijk gebeld en ik zou het controleren of het wel zo was als op de foto's en of er niks ana mankeerde. Gelukkig waren mijn ouders en Steve mee. Steve is mijn 1 jaar oudere broer, even ter informatie. Hij woonde al op zichzelf, maar ging nog wle mee op onze vakantie naar London. Het appartement leek prima en we hadden het gekocht. We hadden al vanaf we voor het eerst naar de middelbare school ginggen, gespaard voor ons eigen 'huisje'. We hadden samne spaarpotten gekocht. Ik een rode, Jacky een babyblauwe en Eleanor een roze. Natuurlijk hadden onze ouders ook bijgelegd, anders konden we het nooit betalen. Ik moest toegeven het appartement was vrij luxa. "Morgen om 3 uur" antwoordde ik en duwde Eleanor ondertussen van me af. "Mooi zo, dan kunnen we lekker uitslapen" zei Eleanor tevreden. "Ik niet" zei ik meteen. Vragend keken El en Jack me aan "Hardlopen" legde ik uit. Ze maakten een 'o' gebara met hun mond en knikten. Ik vond het heerlijk om in de natuur te rennen. Ook al was het door de drukke wereldstad London. Op vakantie met mam, pap en Steve had ik ook al hardgelopen dus ik wist het park en alles wel te vinden. "Ik vind het best, als je mij maar laat slapen" zei Eleanor met een glimlach. Lachend schudde ik met mijn hoofd. "Ik ben doodmoe" zuchtte ik. "Ja ik oo, zullen we gaan in bed gaan liggen nog wat kletsen en dan gaan slapen?" stelt Jacky voor. "Strak plan!" roep ik uit en spring van het bed af richting mijn bagage om mijn pyjama aan te trekken. Ik ontdoe me van mij blauwe skinny jeans, grijze blazer, witte t-shirt en mijn sandaaltjes. Ik maak me beha los en stap in zomer pyjama. Ik poets snel me tanden, schiet in me pantoffels en slof naar het tweepersoonsbed. De vader van Eleanor had een kamer voor ons geboekt met voor ons alle drie een tweepersoonsbed. Je wil niet weten hoe dankbaar ik hem ben. Mijn ervaringen met de twee dames in één bed zijn niet al te best. Eleanor schopt in haar slaap, waardoor ik al meerdere keren blauwe plekken op mijn schenen heb gehad. En Jacky.. Jacky praat in haar slaap. Ene kant best handig. Ik heb haar eens verrhoord in haar slaap. Ze ontkende een jongen bij ons toen nog op school leuk te vinden, ene Nick. Maar in haar slaap bekende ze direct. Best handig, maar ik heb me nachtrust hard nodig. Laatste tijd ben ik echt gesloopt. Ik ben teleurgesteld in mezelf. Ik voel me deprisief en verwijt mezelf van alles. Zuchtend kruip ik onder de dekens en nestel me warm. Ik kijk hoe Eleanor en Jacky zich klaar maken om naar bed te gaan. Ik mompel iets wat moet lijken op weltrusten en voel mezelf weg zakken in een diepe slaap en heb niet eens door dat Jacky en Eleanor nog een diepgaand gesprek voeren.

Ik rek me uit en open mijn ogen. Een heerlijke zonnestraal lacht me tegemoed. Gisteravond was ik echt depri. Waarschijnlijk heb ik gewoon een beetje heimwee. Glimlachend sla ik de dekens van me af en ontgrendel mijn Iphone om te zien hoe laat het is. half 8 geeft het apparaat aan. Net als normaal. Ik snap best dat de meeste mensen me raar vinden dat ik half 8 een normale tijd vind om op te staan, maar het is lekker rustig. Ik kan de stad door 'rennen' zonder dat ik gestoord word door de al te vele drukte. Ik loop naar mijn koffers en trek mijn sport outfit aan. Ik pak mijn iphone en mijn oortjes en loop zachtjes de hotelkamer uit. Mijn rood bruine haren bind ik bij één in een hoge staart en doe mijn oordopjes in. Wild ones van Flo rida en Sia schalt al snel door mijn oren heen.
Als ik eenmaal het hotel uit ben begin ik aan mijn dagelijkse ochtend bezigheid. Every new day is another chance to change your life

Reageer (4)

  • Directionets

    awh thankyou(H)!
    xo Susan, love xoxo

    1 decennium geleden
  • loustyles

    suus je bent een topper hihi. x lou

    1 decennium geleden
  • CuddleNarry

    Ik vind die dingen met die kleding en foto's enzoo altijd zoo leuk :D
    super geschreven (H)

    1 decennium geleden
  • Directionets

    written by: @Susan_1D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen