Part 12
Ik werd wakker en voelde dat Harry nog steeds onder mij lag, maar nu lag er wel een deken over ons heen. Ik keek op en zag dat we nog steeds op de bank lagen. Harry sliep nog, hij zag er erg schattig uit in zijn slaap. Hij zag er eigenlijk altijd schattig uit, maar nu was hij nog schattiger. Ik zag Harry wakker worden en hij keek mij aan, terwijl hij zei: “What are you looking at me?” “I don’t know, you look cute when you’re sleeping.” antwoordde ik daarop. Harry sloeg zijn armen om mij heen en knuffelde mij even. Hierna stond hij op en zei hij dat hij ging douchen. Ik stond ook op en liep naar de keuken, hier maakte ik snel een broodje met thee klaar als ontbijt. Dit at ik aan de keukentafel op. Louis kwam intussen vrolijk binnenlopen en riep “Goodmorning sunshine!” waarna ik hem terug groette. Louis maakte wat te eten voor zichzelf en kwam toen naast mij zitten. “So you’re sure you only think Harry is lovely?” vroeg Louis. “Because you and Harry looked really cute together last night.” “Okay, he’s more than lovely. By the way he’s taking me for dinner tonight.” zei ik. “Oeeeh finally! Have fun tonight, babe!” met deze woorden liep Louis weg en ik bleef alleen in de keuken achter.
Er zijn nog geen reacties.