Foto bij 005

Megan-Nicole Moore


Als de wekker gaat en ik mijn ogen open zie ik dat het nog donker is, niet gek als het nog maar 6 uur 's ochtends is. Ik sla de dekens van me af en loop naar de badkamer. Ik trek mijn kleding uit en draai de kraan van de douche open. Ik wacht tot hij warm genoeg is en stap er dan onder, ik was mijn lichaam en haren goed en stap er dan we onder uit. Ik droog me af en trek mijn kleding aan. Ik pak mijn camera en stop hem in zijn hoes. Ik neem hem mee naar beneden waar ik alle lichten aan doe en ik zie dat het langzaam licht wordt. Ik loop naar de keuken en leg de camera op de eet tafel. Ik pak een zak brood uit de kast en haal boter uit de koelkast. Ik smeer de boter op mijn broodje en pak de pindakaas, ik smeer het op mijn broodje en lik mijn mes af. Ik eet langzaam mijn broodje op, ik drink nog wat water en doe mijn camera in een zwarte tas. Ik doe er mijn notitieschrift in en nog wat meiden spulletjes. Ik pak mijn Iphone en stop hem in mijn broek zak. Het is al bijna 7 uur en het is tijd om te gaan. Ik loop naar de hal met mijn tas en trek mijn hakken aan. Ik doe geen jas aan omdat de weer voorspelling zei dat het lekker weer word. Ik doe de tas aan mijn arm en doe alle lichten uit. Ik pak de auto sleutels en loop naar buiten, doe de deur opslot en loop door naar mijn auto Ik maak de deur open en zet mijn tas op de bijrijders stoel. Ik doe de deur dicht en start de auto.
Bij de fotostudio aangekomen pak ik mijn tas en stap uit de auto. Ik wil net de deur opslot draaien als er een zwarte bus het terrein op komt rijden. Ik draai de auto deur opslot en loop richting het gebouw. Ik hoor deuren open en dicht gaan achter me. Ik kom aan bij de deur van het gebouw en trek de deur open.

Reageer (1)

  • Annietje

    sorry dat mijn reacties niet zo origineel zijn maar je moet echt verder (flower)(flower)

    ik wil zien hoe ze reageren als ze erachter komen dat ze elkaar kennen ^^

    Btw leuke gif xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen