Foto bij hoofdstuk 1

...

Je loopt op het perron te zoeken naar 9 3/4. Je kunt hem maar niet vinden. Op eens zie je iemand lopen. Je loopt er naar toe en je vraagt: Hmm... mag ik misschien wat vragen? Tuurlijk! antwoord de jongen erop. Nou ik zoek perron 9 3/4, maar ik kan heb niet vinden~?:$ Heeeee dat is toevallig ik ben daar ook op zoek naar, maar ik kan hem ook niet vinden. O oke haha dat is toevallig. Hallo ik ben Marieke Gremel. O hallo Marieke Gremel! Ik ben Harry Potter. GOEJEGENADE denk je. Ben jij de echte harry potter. Die ene die de krachten van voldemort heeft overleefd. Hmm, ja dat ben ik. Maar trouwens zeg geen voldemort maar hij die niet genoemd mag worden of je weet wel^^ of heer van de duister! O oke daar zal ik wel aan denken. Mooi zo zegt Harry. Jullie lopen samen verder en opeens zeg je! Ik hoorde net iemand zeggen dat die ook naar perron 9 3/4 moeten. Zal ik het daaraan vragen. Je loopt naar de mevrouw toe en je vraagt waar perron 9 3/4 is! Nou antwoord de mevrouw, die mevr. Wemel heet. Onze Ronnie gaat ook voor het eerste. Doe hem dus maar na. Na Ron gaat Harry door de muur en als laatste jij. Jullie zoeken met zijn 3e een coupé uit! Opeens zegt Harry, trouwens ik ben Harry Potter en hoe heet jij tegen Ron. Waarop Ron antwoord: Ik ben Ron Wemel, ben jij de echte Harry Potter? Laat je litteken eens zien:$! Harry Potter laat zijn litteken zien en precies op dat moment komt er iemand binnen! Hij stelt zich voor als Marcel Lubbermans. Omg denk je, wat is hij schattig. Jullie stellen je allemaal voor en praten nog een beetje. Voor dat jullie het door hebben zijn jullie er. Zweinstein! Met zijn 4e lopen jullie er naar toe. Je loopt een beetje bij Marcel te slijmen. En hij doet net zo hard mee. Als jullie daar staan te wachten komt er nog iemand bij staan! Hermelien Griffel. Ze lijkt je heel aardig, dus je gaat er een beetje mee praten. Opeens zeg een zware mannenstem, van Hagrid, volg mij! Jullie lopen achter hem aan naar Zweinstein. Waar Mevr. Anderling op jullie staat te wachten. Wacht hier eventjes zegt ze!

wordt vervolgd...

Reageer (2)

  • WeasleyOurKing

    Haha Ron: "Ik ben Ron Wemel, ben jij de echte Harry Potter" :P :D

    1 decennium geleden
  • Valentijn

    Goedzo!
    het is hij die niet genoemd mag worden
    stoute marieke
    Grapje
    Leukleukleuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen