Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 21 * Dan Special  *

Vanuit Danny :3

Hey Shelly zegt hij als hij langs haar loop en aan de tafel acher haar gaat zitten. Hey Jullie zegt Laat zegt Shelly. Ja idd je heb gelijk Shelly zegt Meneer beau van Frans streng. Ja sorry meneer zegt Lucas voor hij zelf iets kan zeggen. Ja idd dat Sorry meneer zegt hij zal niet meer gebeuren. Na het Blokuur Frans als ze uit zijn . Hey Shelly Heb je zin om met mij mee naar huis te gaan als je tijd heb zegt hij. Ja leuk zegt Shelly Blij wacht ff dat ik moet nog even naar de mevrouw janssen ik moets even naar haar toekomen wacht je dan in de aula zegt ze tewijl ze hem door zijn krullen aai. Ok is goed zie ik je zo wel weer zegt hij. Ok tot zo Dan. Hey Danny je laat er ook geen gras over groeien hé zegt Lucas die opeens naast hem staat. Nee maar nu gaat ze wel met mij mee naar huis vandaag als ze zo meteen klaar is. Nou Jij bent Snel maar ik heb haar Zondag dan ga we me z'n tweeen Naar het strand ze heeft Zelf uitgenodigd zeg Lucas maar ik zie je nog wel. 10 Minuten laterDaar ben ik weer zegt Shelly. Hey kom dan ga we en pakt haar hand. als bij de Fietsen staling zijn zie hij gelijk dat Shelly Fiets naast die van Hem staat , Wat een Toe val onze fietsen staan naast elkaar zegt Hij. Ja idd haha lol zegt Shelly. Hij kon zijn ogen niet van haar af houden als hij maar nergens tegen aan fiets want ander gaat ze hem zeker uitlachen. Kijk uit hoor ze Shelly zeggen als ze geschroken op zijn Rem duw.Hij zag dat ze voor het laatste stoplicht stonden voor de bebouwde kom staan en Shelly Zijn Hand vast had hij wilden dat ze zo nog wel even konden staan maar op dat moment sprong het stop licht al op groen. Alles wel goed met je zegt Shelly als ze intussen bijna bij zijn huis zijn. Ja hoor was alleen ff af geleid sorry dat ik je zo liet schrikken zeg hij. Maak niks hoor zegt Shelly die in tussen afstap van haar fiets. Ze is zo lief denkt hij als hij intussen de Voordeur open maakt. Ben thuis roep hij. Oh Jij ben het Danny zeg Sofie ik dacht dat je hier samen lucas was wie is dat vraagt Sofie dus. Hoi Ik ben Shelly Jij ben Sofie toch zegt Shelly . Oh Shelly dus jij ben dat meisje dat Danny l.. Maar dan Stop ze wat ze met wat ze wil zeggen. Gelukkig snapte zijn zusje zijn bedreigende gepaar. Die Danny Wat Zegt Shelly. Nee niks hij heeft het geen vaak over jou zegt Sofie. Nou Ga jij nu maar lekker weer verder waar je mee bezig was zegt hij geirriteerd.Ok mij best en weg is Sofie. Kom ga we naar boven zegt hij een stuk aardiger tegen Shelly. Ok Goed zegt Shelly. Ongeveer een Half uurtje later als ze een heletijd hebben geklets. Hij voel dat Shelly Met haar hoofd op zijn schouder ligt wat hij heel prettig vind. Ben zo Moe sorry moet ik er af hoort Hij Shelly zeggen. Blijf maar lekker liggen hoor zegt hij Ok lief van Je Dan zegt Shelly. Word vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen