...

Toen mevr. Anderling weer terug kwam moesten jullie haar volgen naar een grote zaal. Jullie moesten in een rij gaan staan. Als je naam werd opgenoemd moest je naar voren komen en kreeg je te horen ik welke afdeling je zat. Er waren 4 afdelingen: Ravenklauw, Zwaderich, Huffelpuf en Griffoendor. Ron en Hermelien waren al aan de buurt geweest en zaten bij Griffoendor. Opeens zeiden ze: Marieke Gremel. Je ging zitten en kreeg de sorteerhoed op. Al snel kreeg je te horen dat je Griffoendor zat. Blij liep je naar je tafel toe. Je ging naast Hermelien zitten en iedereen feliciteerde je. Je hoopte dat Marcel ook bij Griffoendor zat. Gelukkig was hij snel aan de beurt en ook hij zat bij Griffoendor. Hij kwam tegenover je zitten en je feliciteerde hem! Als allerlaatste was Harry aan de beurt. De sorteerhoed twijfelde nog of hij bij Zwaderich of Griffoendor hoorde. Uiteindelijk werd het toch Griffoendor. Toen iedereen zat, opende Perkamentus het jaar en daarna mochten jullie gaan eten. Na het eten gingen jullie naar je slaapzaal. Je sliep naast Hermelien. 's Avonds in bed lagen jullie nog een beetje te kletsen, en voordat je het wist had je verteld dat je Marcel wel leuk vond! Hermelien zei dat ze zo vragen of Marcel iemand leuk vond. Zelf vond ze niemand echt leuk. Om half 12 gingen jullie maar slapen want morgen zouden jullie een drukke dag krijgen.

Toen je de volgende dag wakker werd wist je even niet waar je was. Na een tijdje had je het weer door! Oja ik ben op Zweinstein. Hermelien was ook al wakker. Snel gingen jullie je aankleden. Toen jullie klaar waren gingen jullie ontbijten. Na het ontbijt gingen jullie naar verweer tegen zwarte kunsten. Je zat naast Hermelien je vond het heel interessant. Toen alle lessen al voorbij waren gingen jullie even naar buiten met z'n 5e. Je draaide je om want je werd geroepen door iemand. Hij stelde zich voor als Draco en begon je uit te schelden als modderbloedje! Harry zei dat hij zijn mond moest houden maar dat deed hij niet. Toen hij eenmaal weg was viel het je op dat Hermelien en Marcel wegwaren. Je zag ze verder op staan praten. En je voelde dat Marcel naar je keek. Na 10 minuten kwamen ze terug. En vroeg je? Nou antwoorde Marcel het antwoord is....

wordt vervolgd.

Reageer (3)

  • ViennaaaXx

    waaaaaneer gaat hij verder???
    xxx

    1 decennium geleden
  • Marieke5991

    jaa dooh
    hijis toch kei sexy

    1 decennium geleden
  • Valentijn

    oelalaa op marcel?
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen