Foto bij 32th Fairytale

Zouden jullie ook mijn nieuwe verhaal willen lezen. Het is Charlie Weasley.:$

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • MeggieVamp18

    Sorrrry.. ben laaaannnng niet op.Q geweest :( uitleg, zie mii profiel..
    Super geschreven :D.. eindelijk weet ze het dan xD hier heb ik op zitten wachten ;)

    heeel snell verderr
    Kudooo

    Xx meggie(k)

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Mooii (H)

    Hoe RoseMary reageerd! Eigelijk zou ik ook zo reageren:X
    Maar, ja ..
    Snel Verderrrrr (Y)

    1 decennium geleden
  • amores

    Aaaaaaaaaaaaaaah, eigenlijk best wel vreemd, dat gewoon zegt van 'Vampiers?? Vertel!' alsof het super normaal is!
    Whahahah, ze zei dan niet letterlijk dat, maar ik vind het alsnog wel grappigxD
    Deze reactie wordt extra lang, omdat het zoals gewoonlijk weer heeeeeeeeeeel lang moest duren!!!!!!
    Ik luister nu een liedje van glee, eigenlijk best wel vreemd, omdat ik het liedje van glee en de originele artiest haat... SNEL EEN ANDER OP!!!
    La solitudine(H)(H)(H)
    Sinds jij er over begon luister ik hem ook heel vaaak!!!
    En over een tijdje kuunnen wij gewoon Italiaaans, great!!
    Met die geniale site(K)
    OMG, ik ben zooooooooo erg, ik ben gewoon nog niet klaar met mijn reactie, serieus, geloof me, ik haat mezelf daar voor!!!
    Soms wordt ik gewoon helemaal gekheid van mezelf, dan heb ik echt zin om mezelf gewoon een vette ram in my face te geven!
    JIj gaat gewoon volgend jaar naar ROME!!!
    OOoh, mij gooooosh:O
    Dat wil ik ook, ik moet nog wel eventjes wachten, tenzij mijn moeder ineens een reisje voor me wilt boeken, maar daar heb ik niet veel hoop voor...
    KUDOOOO(flower)
    xx(K)(H)

    1 decennium geleden
  • EmilyStyles

    super gaaf! snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    super mooi, snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen