Foto bij 069

nog een stukje voor jullie (flower)

Niall POV
Eindelijk zie ik mijn mooie meisje weer, word ik weer elke dag naast haar wakker. Ik sla mijn armen nog wat strakker om haar heen terwijl ik mijn hoofd op haar schouder leg. Ik heb nog niet veel van de film meegekeken, omdat ik alleen maar naar het prachtige meisje in mijn armen kijk. Ik zie Harry wat in Rebecca’s oor fluisteren waarna ze naar boven verdwijnen. ‘’Doe het wel veilig hè,’’ roept Louis ze nog na en ik grinnik om hem. Ik kijk naar de rest en zie dat Sharon en Zayn ook niet veel meekrijgen van de film. Ze zijn alleen maar met elkaar bezig. Liam en Louis zitten naast elkaar, geconcentreerd naar de film te kijken. Ook Angela kijkt geconcentreerd naar de film. Mijn hand verdwijnt elke keer in de bak popcorn die naast mij staat en af en toe voer ik Angela er eentje. Ik heb dit echt gemist. Gewoon zo zitten met mijn meisje dicht bij mij. Haar heerlijke geur opsnuiven. De aftiteling verschijnt in beeld en Sharon en Zayn verdwijnen meteen naar hun slaapkamer. Ik zie dat Louis nog een opmerking wil maken, maar ze zijn al weg. Liam en Louis ruimen alles op en ik trek Angela mee naar onze kamer. ‘’Ik heb je zo erg gemist,’’ zeg ik tegen haar en ik pak haar handen vast. Ik kijk in haar mooie ogen die nu een groene kleur hebben. ‘’Ik jou ook,’’ zegt ze terug en ik zie haar hoofd dichterbij komen. Ik druk mijn lippen op de hare en gretig kust ze terug. Het lijkt wel alsof onze lippen voor elkaar gemaakt zijn, ze passen perfect op elkaar. Een gelukzalig gevoel stroomt door mijn lichaam en ik glimlach tegen haar lippen aan. Ik trek mijn kleren uit totdat ik alleen mijn boxershort nog aan heb en kruip in het bed waar Angela al ligt. Ik kruip dicht tegen haar aan en sla mijn armen om haar heen. Ze draait zich om in mijn armen waardoor onze hoofden nog maar een paar centimeter van elkaar verwijdert zijn. Ik pak haar handen vast en wrijf met mijn duim over de rug van haar hand. Ik wrijf wat plukjes voor haar ogen weg en ze slaat verlegen haar ogen toe. ‘’You’re beautiful,’’ fluister ik naar haar en ze kijkt op, recht in mijn ogen. ‘’I still can’t believe you’re mine.’’ We zeggen niks, kijken alleen maar in elkaars ogen. Genietend van het feit dat we weer bij elkaar zijn, dat ik haar weer kan aanraken, haar kan ruiken, haar kan kussen. Ik schuif mijn hoofd iets dichter naar haar toe en druk mijn lippen op die van haar. Synchroon bewegen onze lippen tegen elkaar aan. Ik voel de vlinders in mijn buik toenemen. Na al die tijd voel ik nog steeds vlinders wanneer ik haar lippen voel. Als ze me aanraakt, voel ik die plek gewoon branden. ‘’Slaaplekker,’’ zegt ze en ze drukt nog een kus op mijn lippen. ‘’Slaaplekker beautiful.’’ Ze draait zich om, zodat ze met haar rug tegen mij aanligt en ik kruip dichter naar haar toe. Ik ga tegen haar aanliggen en sla mijn armen om haar heen. Zo vallen we beide in slaap.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen