Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 22 * Dan Special 2 *

Vanuit Shelly

Zullen we ons Huiswerk samen maken zegt als ze wakker word in recht op Langs Danny zit. Ok goed kunnen we met wiskunde beginnen daar snap ik echt niks van zegt Danny. Uhhm Wiskunde liever niet dacht ze voor al omdat ze op elke plaats waar geen sommen staan of een tekening van Lucas gemaakt heeft of S (H) L Staat Ze besluit te toch maar ja te zeggen en slaat haar wiskunde schrift open op en lege Pagina . Ok Is goed wat moesten we ook al weer maken vraag ze. Oh 8 t/m 12 zegt Danny. Oh ja ze had T/m 12 gemaakt Samen met Lisa haar beste vriendin op school ze was de enige die wist dat het ze verliefd was op Lucas en Had haar de sommen laten over schrijven. Oh ja ik t/m 12 af zegt ze. Oh Kun je mij daar dan meer helpen laat een zie en Danny pak haar schrift uit haar hand. uit haar opluching had ze op die pagina waar de sommen op stonden alleen maar een Zoenden Stel getekent en aan de ander kan stonden haar sommmen . Hé Jij kunt goed tekenen zegt hij. Misschien had Lucas Toch gelijk hij flirt al weer met haar of is het haar verbeelding waarschijnlijk wel dacht ze Valt wel mee schrijf die sommen nou maar over zegt Ze Opgewekt dat Danny de tekening niet raar vond. in tussen is na al het overschrijven en Uitleggen is het al weer 6 uur . Ik moet gaan zegt ze. Ok zegt Danny beneden Zwaai Danny haar uit tot ze de hoek op Gaat naar de Linden Laan. Word vervolgd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen