Geschreven door:
Chiara

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Chuks

    omg! nee ryan en zij zijn gewoon leuk samen als vrienden dit is zo erg!
    snelverder(flower)

    1 decennium geleden
  • Cinta

    OMG! de tranen liepen over mijn wangen. ik vind het zo zielig voor haar, natuurlijk heeft ze een GROTE fout gemaakt, maar wat moest hij verwachte? dat haar liefdes gevoelens voor Justin in 1 klap weg waren. dat gaat niet he. dus ik vind het ook stom van Ryan. en KUT JUSTIN, JE LAAT HAAR NU STIKKEN VOOR EEN KUT TOUR!? okey, ja dat zijn duizenden mensen, maar zij is de gene van wie je houd, niet hun! okey ik ben het echt met alles eens wat @LosAngeles14 zei:), SNEL VERDERRRR(H)(H) heb this story zooo gemist, en die titel is echt leuK!!!!

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    HAAI,

    Aller eerst, ik heb deze story, zo freaking hard gemist!!!! :]
    En nu is 'ie BACK!!!

    Oké, m'n antwoord op de vraag:
    JA, JA, JAAAH!!!! Nog een stukje :)

    @Auset, ja hoe zit dat eigelijk met Selena.

    Ik vind dit echt een super-begin voor een story.
    En het is super-zielig voor Ryan maar ook voor Lia,
    Ookal is het superdom dat ze met Justin ging toen ze met Ryan had.

    Hé, misschien gaat Ryan het wel aan Selena vertellen,
    En dan gaan Selena en Ryan Justin's carrière en relatie (?) Met Lia kapotmaken =O

    Maar zoals @Auset zegt, het is wel karma.
    Eerst moest ze van Ryan Justin's hart winnen,
    Dan doordat hij niks zei over Selena breekt haar hart,
    Dan neemt hij met haar, en hij wist toch dat ze Justin leuk vond, toen op kerstavond.
    Als ze hem niet leuk vind, dan waarom was haar hart gebroken hé?!
    Maar goed... Ik zeg niet dat het kan wat Lia deed, want dat kan zeker niet,
    Maar ergens is het wel een beetje zijn fout.

    Owh en,
    Waarom heeft ze nou ruzie met Aria, Christian en Chaz,
    Hebben ze Ryan's kant gekozen?!


    Oké dan, nu nog het belangrijkste van deze reactie:

    SNEL VERDER!!! :]

    Xxx

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    love it, ben zo blij dat deze verhaal weer begonnen is. hoezo?!'hoe kon hij'zij is diegene die alles verpest heeft niet Ryan.

    1 decennium geleden
  • Delevingner

    oh my freaking gosh.. good begin for this story daaamn.. ik ga hem weer helemaal volgen. zat laatst al te denken.. waarneer komen al die leuke verhalen terug? ik lees er nu ook wel een paar leuke.. maar sommige van eerst mis ik.. but YOU TOO made MY DAY! THAAAANKKSSS!

    snel verder (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen