Foto bij 070

70 hoofdstukken al en dat allemaal dankzij jullie <3 Jullie reacties motiveren mij om verder te schrijven (flower)

Rebecca POV
Ik word wakker als ik een paar zachte lippen op de mijne voel. Ik open mijn ogen en kijk recht in de mooiste groene ogen die ik ooit heb gezien. ‘’Goodmorning babes,’’ fluister hij tegen mijn lippen aan. ‘’Goodmorning curly,’’ zeg ik terug en ik druk mijn lippen op de zijne. Ik kruip wat dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn borst die regelmatig op en neer gaat. Hij gaat met zijn hand door mijn haar heen en zijn hand legt hij op mijn buik. Zo liggen we een tijdje totdat we Niall horen roepen dat we gaan ontbijten. Ik pak Harry’s shirt van de grond en trek die aan met zijn joggingbroek. Hij loopt alleen in een boxer naar beneden. Ik vind het al een wonder dat hij niet naakt naar beneden is gelopen. Ik loop achter hem aan en ga op een stoel zitten. De rest zit allemaal al en Niall begint meteen met eten. Sharon en Zayn zitten elkaar de hele tijd aan te kijken en volgens mij hebben ze onder de tafel elkaars hand vast. Ik ben blij dat mijn vriendin zo gelukkig is. Niall heeft geen aandacht voor Angela, alleen maar voor het eten. Maar dat vindt Angela niet erg, dat is ze ondertussen wel gewend. Ik voel Harry’s hand op mijn knie en de plek begint te branden. Ik voel zijn blik op me branden en draai mijn hoofd naar hem toe. Hij drukt zijn lippen vluchtig op de mijne wat hem een waarschuwende blik van Liam oplevert. Ik grinnik om zijn onschuldige gezicht, het ziet er zo schattig uit.
‘’Ga je mee boodschappen doen Shar,’’ vraag ik aan haar. Ze knikt en we lopen samen naar de winkel. ‘’Het is weer helemaal goed tussen jou en Zayn of niet?’’ Ik zie haar glunderen als ik zijn naam zeg. Ze knikt stralend. ‘’Ik ben blij voor je, je verdient het om gelukkig te zijn.’’ ‘’Ahw,’’ zegt ze terwijl ze me een knuffel geeft. ‘’Tussen jou en Harry gaat het volgens mij ook perfect of niet?’’ vraagt ze met een knipoog. Ik voel mijn wangen een beetje rood worden en knik. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik terugdenk aan gisteravond. Het was echt geweldig. Ik steek mijn arm door die van Sharon en we lopen vrolijk naar de winkel. ‘’Vanavond pasta?’’ vraag ik als we voor de schappen staan. Sharon knikt instemmend en we pakken alle spullen die nodig zijn voor spaghetti bij elkaar. Als we alles hebben, lopen we naar de kassa. Als we langs de rij met tijdschriften komen, valt mijn oog op één tijdschrift. Ik voel mijn hart breken als ik de foto zie en sta abrupt stil. Sharon die achter me loopt kijkt me vragend aan en volgt dan mijn blik. Ik staar nog steeds in shock naar het tijdschrift en zie dat Sharon hem pakt. Ik durf niet te kijken, maar doe het toch. Ik voel de tranen opwellen. Dit kan niet waar zijn. Sharon zegt niets maar ze trekt me in een knuffel. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen en veeg ze ruw weg. Ik wil niet gaan huilen, niet hier in de winkel. Ik slik de tranen weg en kijk Sharon aan met waterige ogen. ‘’We nemen dit tijdschrift mee en dan confronteert je Harry er zo mee. Misschien is er wel helemaal niets van waar, hebben ze de foto gewoon bewerkt. Ik geloof niet dat Harry vreemd gaat. Hij zal nooit met een ander meisje zoenen, daarvoor houdt hij teveel van je.’’ Ik kijk haar dankbaar aan en we rekenen alles af waarna we zwijgend naar huis lopen.

Reageer (2)

  • lukesunicorn

    NEE! Harry mag niet vreemdgaan!! NEEEEEEEEE!(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • xxgoodgirl

    OMG
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen