Foto bij part fourteen - woof woof, im a wapo dog

* * * ANDERHALVE WEEK LATER * * *

‘Lily.’ Ik smolt al als ik zijn stem alleen hoorde. ‘Kom je hierheen? Je bent hier al anderhalve week en je hebt de jongens nog niet eens ontmoet.’ Ik trok mijn wenkbrauwen op. ‘De jongens?’ Aan de andere kant van de lijn hoorde ik hem zuchten, half geamuseerd, half geïrriteerd. ‘Quil, Embry, Paul, Sam.. je weet wel. Het roedel.’ fluisterde hij. Ook al wist ik dat Jake een weerwolf was, ik had hem nog niet zien veranderen. Jake was dat ook niet van plan. Maar ik was vastberaden om hem een keer in zijn wolfvorm te zien. ‘Oké, ik kom eraan.’ ‘Mooi. Tot zo, lieverd.’ Ik lachte alleen maar en hing toen op, om in mijn auto te springen en zo snel mogelijk naar La Push te rijden. Eenmaal daar aangekomen, stond Jake op me te wachten. Toen ik bij hem was, kuste hij me op mijn hoofd en nam me toen in zijn armen. Ja, dat lees je goed. Ik heb besloten om het toch maar te proberen met Jacob, en tot nu toe gaat het goed. We hebben geen geheimen voor elkaar. Bella lijkt ook wel blij te zijn met ons samen. Edward kan ik niet echt peilen. De eerste paar dagen na het telefoontje van Dixon, heb ik nogal wat minuten verspild aan paranoïde om me heen kijken of ik Dixon’s gezicht zag, wat gelukkig nooit het geval was. ‘Ik heb een cadeautje voor je, Lills.’ Jake keek me grijnzend aan. ‘Dat had niet gehoeven.’ antwoordde ik automatisch. ‘Jawel,’ zei hij lachend en hij nam me mee zijn huis in. ‘Omdat ik zoveel van je houd.’ Ik bloosde en zag toen een grote doos op de vloer staan. In de bovenste flap zaten ademgaatjes. Ik probeerde niet naar de doos te rennen, maar ik was er al snel. Nieuwsgierig opende ik de doos. Erin zat een klein wit puppy’tje. Ik tilde het uit de doos en drukte het tegen me aan. De tranen stonden in mijn ogen. ‘Dankjewel, Jacob!’ Hij grinnikte. ‘Ga je huilen?’ ‘Ik heb altijd al een hond gewild,’ legde ik uit, ‘maar Renee is allergisch..’ Het hondje piepte. ‘De doos is nog niet leeg.’ hintte Jacob. Ik maakte hem leeg. Jacob had een hondenmand, eetbak, eten, wat speeltjes en een hond voor me gekocht.. ‘Je bent gek.’ vertelde ik hem. ‘Op jou, ja.’ Hij kuste me zacht. ‘Je leert het ook nooit, Jacob Black.’ zei ik plagerig, maar stiekem was ik maar al te blij met het hondje, en Jacob die me uitgebreid kuste.

Guys, I need your help! Wat wordt de naam van het hondje?

Reageer (17)

  • NextDecember

    Noem m Shiver? weet niej waarom. vind ik gewoon mooi.

    1 decennium geleden
  • kpopftw

    Diie hond liikt op de miine ;O

    1 decennium geleden
  • WhenItRains

    Wolfiee!

    1 decennium geleden
  • Folklore

    wat liieeeeeeeefff!!! <33

    1 decennium geleden
  • Spekkie

    waat sgattig! Super story ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen