Foto bij ZES.

Lieverd, Darling & Lieve Lezertjes. Geef me op deze alsjeblieft comments in overvloed.
Hij's heel belangrijk, en het is een beetje mijn 'baby'. Dus zeg me please wat je er van vindt en wat je denkt dat er nu gaat gebeuren.. enzoverder.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Necessity

    nora moet gewoon weg :)
    dan wordt harry weer vrolijk en leven ze (hazza en lou) nog lang en gelukkig (H)
    xx

    1 decennium geleden
  • Deadmau5

    RTONRSSHMYS ZE MOET VOOR EEUWIG WEG D: Snel verder!

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    bijna vergeten te reageren:P
    Nu heeft Harry weer normale slaapplaats voor even?! En dan blijft Nora wel eventjes een half jaar op vakantie en dan wil ze niet meer terug en dan tada:)

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • teamLarry

    En nu gaat Louis aan Harry vertellen dat hij hem leuk vindt en dan Happy end (:

    1 decennium geleden
  • Humane

    Ten eerste WUWIEWUWIEWUW nieuw stukje YAY! Ten tweede YAYAYAYAY NORA IS WEG! TEN DERDE WAAROM KAN JIJ ZO GOED SCHRIJVEN GRMBL, IK WORD ER JALOERS VAN! Harry en Louis moeten leuke dingen doen samen en dan samenkomen en da kom ik op hun bruiloft en als die Nora ook komt trap ik haar in elkaar, want ik mag haar niet lol (al is dat alleen omdat ze louis vriendin is), niks persoonlijks dus.
    Maar deze reactie komt erop neer dat jij gewoon geweldig schrijft en ik er jaloers van word, punt.
    Love dit verhaal, amen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen