Foto bij Chapter twenty-nine. -Amber.


Ik zie net dat mijn inleiding-dingetje van het vorige hoofdstuk echt heel lang was, langer dan het verhaal. Oops! sorry!
btw, De foto hierboven, van dat laatst gelezen, moest even. Omdat ik dat nog nooit van mn eigen verhaal had gezien :$
tien abo's thankyouu(H). xxx

‘Abs!’ Abigail rende naar me toe en gaf me een knuffel. ‘Wat is er liefje?’ ‘Ik-ik…’ snikte ik. ‘Ik ben zwanger.’ Fluisterde ik. ‘Van Liam?’ ‘Nee. Van-van papa.’ Abigail sloot me in haar armen. ‘Ik ga je helpen Ams. Maar Liam moet het weten!’ ‘Het kind is waarschijnlijk zwaar gehandicapt Abs!’ ‘Shit.’ O god. Ik haatte mijn vader nu nog erger. ‘Amber, liefje, je moet het aan Liam vertellen. Echt waar!’ ‘Ik kan het niet.’ Er kwamen nieuwe tranen naar boven. ‘Wat als hij me uit huis zet? Dan ben ik dakloos met een kind!’ ‘Liam doet dat niet! En ik beloof het, ik zal erbij zijn als je het hem vertelt. En als je het de jongens vertelt.’ ‘Oké.’ ‘Dan ga ik nu Liam halen en jij blijft hier en doet de deur niet meer op slot.’ ‘Ik-ik..’ maar ze liep al weg. Hoe kon ik dit ooit aan Liam vertellen? Dat was onmogelijk! Ik zou Liam zoveel pijn doen. De deur ging open en Liam vloog me om m’n nek. ‘Alles goed met je liefje?’ ‘Ja hoor.’ Al snel liepen er weer tranen over mijn wangen.

Reageer (4)

  • xRachelMalik

    Ik had gelijk.. Maar van wie omggg :O
    Hopelijk doe Liam nu nog lieff <3
    Dis echt zielig..

    1 decennium geleden
  • xNatjuuHxxx

    omg:|

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    awwhhh dit is zo zielig ):
    Maar Liam gaat nu vast heel lief zijn <3
    Heel mooi geschreven!!!!
    xx

    1 decennium geleden
  • BrighidMalik

    ik wist het!!!
    oww sorry.. ik dagt al dat dit ging gebeure!!
    leuwk hoofdstukje Cait!
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen