Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • lashtonisbae

    Stiekem al wou die vader gaf niall zon pak: "waarom is hij al open" sorry meneer ik had een beetje honger

    9 jaar geleden
  • FxckNiall

    Er werd gebeld. Vader liep naar de deur en opende hem ruw. "Wat moet je?" vroeg hij nors aan de jongen in de deuropening. De jongen leek bang en zette een stapje achteruit. "Ik... Ik ben Liam en ik kom voor school koekjes verkopen." zei de jongen. Er verscheen een lach op mijn gezicht. Koekjes kon ik altijd wel eten. "Wilt u er soms kopen?" vroeg de blonde jongen die achter Liam koekjes stond te eten. "Nee, we kopen niks aan de deur. En zeker niet aan stomme kinderen zoals jullie." m'n vader gooide de deur dicht. Ik had zo een medelijden met die jongen. Mijn vader moest ook altijd zo reageren, ik haatte hem. Mijn vader draaide zich om en zag dat ik het gesprek had gevolgt. "Als jij binnen de minuut niet op je kamer zit, mag je buiten slapen!!!" riep hij me nijdig toe. Ik sprintte de trap op richting mijn kamer. Hoe kan je nu koekjes verkopen, en wat is een school?

    HAHAHGAHAHAHAHA! NU ZIE IK LIAM EN NIALL IN ZO'N VEEL TE KLEIN PADVINDERSPAKJE!

    1 decennium geleden
  • MissVeerle

    I love Larry Stylinson!!
    jij bent echt de beste schrijfter!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Robbers

    JIJ. GAAT. NU. VERDER!

    1 decennium geleden
  • BVBloveit

    Ik ben zwaar verslaafd aan dit verhaal!!!
    Dus, ik ben echt benieuwd hoe dit verhaal verder gaat hea... Echt, het is heel erg orgineel, en dat is wel megachill!
    Dus snel weer verder!
    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen