Foto bij 17/01/2012

17/01/2012
Mijn Beste Steun en Toeverlaat,

Werd vandaag door Lis gedwongen om alles uit te doeken te doen over gisteren. Ik snap ze wel als zij alleen met Simon zou hebben moeten nablijven zou ik haar ook bedreigd hebben. En ze dreigde mijn chocoladekoekjes op te eten dus ik had geen andere keus. En ik vertelde dus over het zenuwen en de typische uitdrukkingen van de leerkachten en wat Xan zei en het samen naar huis fietsen. Ze rolde met haar ogen toen ik vertelde dat we samen het smurfenlied hebben gezongen. Maar goed haar conclusie was dat Xan me echt wel leuk vond en dat dat wel eens zou kunnen uitgroeien tot liefde als hij Lea was vergeten. Maar eerst moet hij er nog mee naar de cinema en dan gaat Lea hem verleiden en dan moet ik nog zorgen dat hij haar betrapt met iemand anders en dan moet hij nog zielig gaan doen dus ik denk dat het nog een tijdje zal duren. Maar ik heb terug hoop! Jawel. En nu ga ik je een gouden raad geven mijn beste steun en toeverlaat namelijk verlies nooit de hoop! Ik ben smurfenliedjes aan het luisteren, moet jij ook eens doen. Gewoon youtube en dan de smurfen en dan kom je leuke liedjes tegen. Zoals ‘Ik speel accordeon’ en 'Blauw' en ‘Roekie, roekie roekie.’ Maar jij bent een boek dus ik weet niet of je daar wel toe in staat bent. Tenzij je tot leven komt als ik weg ben. Dat kan ook natuurlijk. Een mens die van roze olifantjes droomt mag toch in sprookjes geloven zeker? Maar nu even serieus. Deze morgend ben ik samen met Xan naar school gefietst, normaal fiets ik altijd zielig alleen met een koptelefoon op omdat Lis aan de andere kant van de stad woont en Matt ook. En Sam moet de trein nemen om naar zijn school te geraken, hij doet iets van kunst. Maar goed, ik fietste dus samen met Xan naar school en toen we de speelplaats op liepen zagen we Simon en lis gezellig samen praten. Het was eigenlijk een prachtige gelegenheid om hen tegen elkaar aan te duwen, maar dat is zo cliché dus hebben we een andere koppeltechniek bedacht. Xan gaat een briefje steken in de jaszak van Lis in naam van Simon en ik eentje in de jaszak van Simon in de naam van Lis. Ja ik weet het, geniaal! En op dat briefje staat dat ze naar de grote eik in het park moeten komen op een bepaald uur. En dan komen ze daar dus naartoe en dan gaan ze wat praten en ik en Xan gaan dan in de struiken zitten en wat muziek laten afspelen en rozen smijten enja dan worden ze dus verliefd. We gaan morgen die briefjes in hun jaszakken steken en dan hopen dat ze naar het park komen. Heb vandaag de tekening van Mister Frog afgewerkt woop woop. Je vraagt je waarschijnlijk af waarom ik eigenlijk in godsnaam tekeningen maak van mijn leerkrachten. Wel ik verveel me meestal in de les en ik hou van tekenen en omdat mijn klasgenoten meestal met hun rug naar mij zitten omdat ik en Lis altijd het achterste plaatsje in de klas veroveren moet ik wel de leerkrachten tekenen. Heb op de schouder van Mister Frog ook nog een kikker getekend. Ik vind de tekening best wel mooi. Ik denk dat ik hem op het pribord ga hangen. Ja, we hebben een prikbord op school. Zo’n grote in de inkomhal en daar mag je alles op prikken wat je maar wilt. Er is wel een kans dat ik mijn tekening dan kwijt raak. Maar dat kan me niet zoveel schelen. Het was eerder om de tijd te doden tijdens Biologie en Mister Frog is niet bepaald moeders mooiste dus voor mij maakt het niet echt uit wat er met de tekening gebeurt. Wist je trouwens al dat kikkers een winteslaap houden? Ikke niet. Ik weet wel dat eekhoorns een winterrust houden, dat is nog iets anders dan een winterslaap maar dat kikkers echt een winterslaap hielden wist ik niet. Mister Frog wist dat vandaag te vertellen. Hij lijkt niet alleen op een kikker, zijn lievelingsdieren zijn ook nog eens kikkers. Geniaal, vind je niet? Maar dat terzijde ik wordt bijna zeventien! Op 25 januari om precies te zijn. We gaan zaterdag naar de McDonalds voor mijn verjaardag en daarna gaan we poolen en misschien ook iets drinken. Dat zien we nog wel. Om eerlijk te zij, ik ben nog nooit gaan poolen maar Xan wel, hij heeft me beloofd om het me te leren. En hiep hiep hoera! Iedereen kan dit jaar ! Ik heb er echt al zin in! Maar goed, ik ga maar eens gaan slapen. Toedels!

Han. xx

Reageer (1)

  • Beronica

    Aww, stiekem komt ze heus samen met Xan als ze nu ook samen fietsen! En ik hoop dat de briefjesactie gaat werken, ik denk stiekem dat 't heel slecht af gaat lopen? (weet nog niet waarom..) En ik wist niet dat kikkers een winterslaap hielden ;o En dat smurfenliedje van roekie roekie roekie ken ik wel (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen