Foto bij 18/01/2012 part 2

Sam. Sorry voor het erg korte hoofdstukje! Morgen komt er een langer (:

20u
Ziezo, hier ben ik weer. Hij had me nodig om samen op zijn kleine zusje te passen. Sam is namelijk een ramp in oppassen. We hebben samen naar de smurfen gekeken en ik heb Siska geholpen met een knutselwerkje. Ze had overal lijm aan haar vingertjes plakken op het einde maar dat heb ik eraf geschrobd. Ik heb haar weer voor de tv geplaatst en toen hebben Sam en ik eten gekookt. Het bestond uit pasta met een heerlijk zelf gemaak sausje, kippenbrochetjes en een zelfgemaakt slaatje. Sam kan echt goed koken, naast schilderen en fotografie is dat een van zijn beste talenten. Ikzelf ben een ramp in koken. Ik kan zelfs niet eens deftig een ei bakken. Ja, erg hè, I know… Ik heb Siska ook haar pap gevoerd wat wel schattig was. ‘Een hapje voor de mama, een hapje voor de papa, een hapje voor de broer… En toen klemde ze haar lippen stijf op elkaar. ‘Geen hapje voor de broer?’ Ze schudde heftig met haar hoofdje. ‘Een hapje voor mij dan?’ En haar mondje ging weer open. Dat kind is echt geniaal! Sam keek een beetje droevig voor zich uit en Siska lachte vrolijk om zijn gezicht. Ze heeft uiteindelijk toch nog een hapje voor de broer gegeten. Na het eten hebben we nog braafjes meegespeeld met haar poppen en toen is ze gaan slapen. Sam heeft ondertussen een aantal prachtige foto’s van mij en zijn zusje gemaakt met zijn digitale fototoestel. Die jongen heeft echt talent! Oh, ik krijg net een uitgebreid bedankje van Lis. Blijkbaar hebben ze nog wat romantisch zitten doen in het park en heeft Simon haar daarna op een etentje getrakteerd. Een etentje is eigenlijk een groot woord, ze zijn namelijk gewoon een frietkot binnengelopen. Maar goed het komt er op neer dat ze het gezellig had met Simon en dat ze nu officieel een stelletje zijn. Great. Daar gaat het plan van mij en Lis om tot ons dertigste single te blijven en dan samen te wonen en ook samen op mannenjacht te gaan. Hmmpf. Bedankt hoor Lis! Maar goed, ik heb geen zin om zielig te doen. En ik ben moe dus slaapwel! Ik wens je veel mooie dromen met suikerspinnen toe!

Reageer (1)

  • Beronica

    Aww, geeft niet dat het kort was, want ik vind 't een leuk stukje! En Sam is best leuk, hij is schattig =D En dat kindje Siska lijkt me echt geweldig xd (vooral met het hapjes eten, haha) Gauw verder :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen