Foto bij 001.

Liam Payne

Heerlijk even een dagje vrij! We hadden er net een tour opzitten en hadden een week vrij. We waren het er allemaal over eens om dan gewoon in onze villa te verblijven met z'n allen. Dus zo gezegd zo gedaan, vandaag mocht iedereen zelf bepalen wat ie doet. Louis en Harry zijn naar de kermis, Niall is waarschijnlijk de hele dag bij Nando's en Zayn en ik gingen wat wandelen.Nu ik er zo over nadenk, waar is hij eigenlijk? Ik liep wat souvenirwinkeltjes af maar daar zag ik hem niet. Toen wist ik nog maar 1 plek waar hij zou kunnen zijn. Een soort privé strandje achter een rots.Daar gingen we altijd heen om te zingen of om ff lekker te zonnebaden,niemand anders kende het verder en dat was relaxt! Ik liep er maar eens heen, en wie zat daar? Juist, Zayn. Hij zat übervrolijk wat liedjes te zingen en te zonnebaden. 'Dude!I looked for you everywhere!'. Zayn keek op vanachter zijn zonnebril. 'I'm sorry, misterihadtospeaktothoselovelygirls!'. Ik keek nogal geirriteerd zijn kant op toen ik ineens wat in mijn nek voelde. Ik draaide me om en keek recht in de meest mooie ogen die ik ooit gezien heb.'Haai,what are you guys doing on my private beach?'. Blijkbaar herkende ze ons niet, gelukkig maar. Plots merkte ik dat Zayn naast mij stond. 'Why is it your beach?'. Zayn keek uitdagend het meisje aan. 'Okay, I will tell you' zei ze.Ik merkte dat ik niets mee kreeg van wat ze zei.Ik stond haar nogal schaapachtig aan te staren.'Am I wearing your clothes or something?'. Ze had nog lef ook, normaal houd ik daar niet van bij meisjes maar bij haar leek het heel normaal.'Euhm..'. Shit,ik wist ook al niets meer te zeggen. Zayn had het door en zei:'He does that a lot, it freaks me out everytime he is doing that'. 'Euhm.. Have I seen you guys before?' hoorde ik haar vragen. Ik zei zo non-chalant mogelijk:' maybe'. Zayn ging verder:'Well, I'm Zayn and this dude overhere is Liam, maybe you regonize us now?'. Ze bestudeerde ons aandachtig maar volgens mij ging er geen lampje bij haar branden...

Reageer (5)

  • Magicallirry

    super, jij verdient echt veeeeeeeel meer abo's ! (:

    1 decennium geleden
  • Valverde

    Wauww, zo mooi!

    1 decennium geleden
  • TommosLover

    Like it =D

    1 decennium geleden
  • ashleyG

    Leuk verhaal

    1 decennium geleden
  • LadyMalik

    Love itttttttt <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen