Foto bij Laatste schooldag. (41)

Na een hele tijd is er eindelijk een nieuw deeltje!! (A)

Foto is auto van Jeffrey.

Ik werd wakker en stapte uit bed, ik zette de radio aan en muziek van 1 of andere band galmde door de kamer wat was die muziek klote dach ik bij mezeld. Ik liep naar de douche en ging me daar wassen, ik liep terug naar mijn kamer en kleedde me aan. "En dit is de nieuwste single van de Jonas Brothers Fly with me" zei de stem van een man die door de radio galmde. En daarna kwam kwam een lied van Black Eyed Peace I gotta feeling, ik kende het liedje helemaal en ik zong hem zonder moeite mee. Toen het liedje afgelopen was pakte ik mijn tas en liep ermee naar beneden, ik pakte mijn kam van de trap die ik er gisteren had neergegooit en ik liep naar de kamer, ik kamde mijn haar voor de spiegel en pakte een flesje drinken en smeerde 2 broodjes met kaas en ik deed het in mijn tas, ik keek op de klok en zag dat het al 10 over 8 was, ik moet over 5 minuten op school zijn en ik doe er een half uur over op de fiets, ik rende snel naar buiten met nog een broodje in mijn hand die ik onderweg ga opeten toen ik bij mijn fiets was zag ik dat mijn achterband geknapt was, ik keek in de schuur en er was geen andere fiets. Ik zuchtte even en besloot toen om maar te gaan lopen, ik liep het hek uit en ging op weg na een paar minuten zag ik een hele coole auto het was een sportauto en hij reed zachtjes naast me het raam werd open gedaan en toen zag ik Jeffrey daar zitten. "Waarom ben je lopen?" vroeg Jeffrey. "Ik heb een lekke band" zei ik. "Das kut wil je meerijden?" vroeg Jeffrey. "Ja graag" zei ik. Ik stapte bij hem in en na 5 minuten waren we op school we renden snel naar binnen en we waren een paar minuten te laat, ik ging snel achterin zitten op mijn plek en Jeffrey ging naast me zitten want onze 2 klassen waren nu samen.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen